Як впровадити інклюзію у закладі освіти

Опублікували посібник «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» для керівників закладів освіти та педагогів. Він має допомогти освітянам у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами.

Для кого Посібник

Таку інформацію повідомила Державна служба якості освіти України.

Для того, щоб допомогти керівникам шкіл у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами, Державна служба якості освіти у співпраці з проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) розробили посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти».

Сьогодні заклади освіти мають швидко пристосовуватися до індивідуальних потреб дітей та адаптувати свою діяльність до викликів, пов’язаних із безпекою, війною, вимушеним переміщенням громадян на безпечні території, руйнуваннями інфраструктури тощо. У Посібнику прописали інструкції з відкриття інклюзивних класів і забезпечення всієї системи рішень для організації та впровадження інклюзивного навчання.

Як сформувати безпечне і здорове освітнє середовище

Розділи Посібника

Посібник складається з п’яти розділів:

  • Розвиваємо інклюзивне освітнє середовище.
  • Організовуємо та впроваджуємо інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами.
  • Розробляємо індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
  • Шукаємо ресурси для якісного інклюзивного навчання в закладі освіти.
  • Моніторинг якості інклюзивного навчання як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Посібник дасть відповіді на основні питання щодо забезпечення якості інклюзивного навчання, а також рекомендації щодо того, як керівнику та колективу школи зробити заклад комфортним і відкритим для кожного і кожної.

Джерело: Державна служба якості освіти



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді