Учасники наради обговорили питання щодо можливості відведення однакової кількості годин на вивчення іноземної мови у початкових класах загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів з поглибленим вивченням іноземних мов. Такий підхід є загальноприйнятим у європейській спільноті.
«Нам важлива думка з цього питання практиків-вчителів, які працюють у школі», — наголосила під час обговорення головний спеціаліст департаменту загальної середньої освіти МОН України Оксана КОВАЛЕНКО.
Учасники дійшли згоди, що необхідна зміна підходів у викладанні іноземної мови, потрібно змінити стратегію розвитку вітчизняної іншомовної освіти, враховуючи загальноєвропейські рекомендації, а також наголосили на необхідності переглянути результати учіння кожного етапу навчання.
Початкова школа
- Засоби навчання Нової української школи: початкові класи
- Чи складна формула математичної компетентності молодшого школяра
- Формування читацької компетентності учнів початкової школи
- Який він — нестандартний урок у початковій школі
- З досвіду STEM-освіти у початкових класах
- Організація внутрішньошкільного контролю в початковій школі
- Реагуємо вчасно на порушення мовлення дітей у початковій школі
- Про виховну роботу вчителя початкових класів
- Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи
- Робота з батьками учнів початкової школи в системі розвивального навчання