У МОН України працюють над осучасненням програм з іноземної мови для початкової школи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Днями відбулася нарада з питань модернізації програм з іноземних мов для початкової школи за участю міжнародних експертів, науковців, вчителів, представників МОН України.

Учасники наради обговорили питання щодо можливості відведення однакової кількості годин на вивчення іноземної мови у початкових класах загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів з поглибленим вивченням іноземних мов. Такий підхід є загальноприйнятим у європейській спільноті.

«Нам важлива думка з цього питання практиків-вчителів, які працюють у школі», — наголосила під час обговорення головний спеціаліст департаменту загальної середньої освіти МОН України Оксана КОВАЛЕНКО.

Учасники дійшли згоди, що необхідна зміна підходів у викладанні іноземної мови, потрібно змінити стратегію розвитку вітчизняної іншомовної освіти, враховуючи загальноєвропейські рекомендації, а також наголосили на необхідності переглянути результати учіння кожного етапу навчання.

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Типові навчальні плани для 5-9 класів НУШ

У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів
131094

Освітній процес за Базовим навчальним планом початкової освіти

Складником Державного стандарту загальної середньої освіти є базовий навчальний план для кожного рівня навчання. Як його використовувати в освітньому процесі, хто відповідає за його складання, хто затверджує –відповіді на ці запитання шукаймо разом у статті
54203

Початкова школа 2025/2026: методичні рекомендації МОН

Освітній процес у 2025/2026 році орієнтується не лише на реалізацію Державного стандарту та ідей Нової української школи, а й на підтримку дітей у складних умовах війни. МОН підготувало низку рекомендацій, що допоможуть організувати навчання якісно, сучасно й водночас без перевантаження учнівства
752

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді