У вступі до книги зазначено, що запровадження внутрішньої системи забезпечення якості — це стратегічне рішення школи, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо її ефективного та сталого розвитку.
Зміст Абетки для директора
Рекомендації ґрунтуються на запропонованих для інституційного аудиту вимогах та критеріях для оцінювання якості освітньої діяльності, управлінських процесів у закладі та охоплюють освітнє середовище, управлінські процеси, якість педагогічної діяльності, систему оцінювання навчальних досягнень учнів.
«Абетка для директора» має 3 розділи та 7 додатків:
Розділ 1 | Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти |
|
| ||
| ||
Розділ 2 | Методи збору інформації |
|
| ||
| ||
| ||
Розділ 3 | Напрями самооцінювання якості освітньої діяльності |
|
| ||
| ||
| ||
Додатки |
| |
| ||
| ||
| ||
| ||
| ||
|

Як ефективно провести самооцінювання освітньої та управлінської діяльності? На що звернути увагу, які інструменти використати?
Навіщо Абетка для директора
Абетка адресована керівникам та заступникам керівників ЗЗСО, співробітникам органів управління освітою, педагогічним працівникам, викладачам та студентам педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти.
♥ Контроль дотримання законодавства у ЗЗСО
При розбудові внутрішньої системи забезпечення якості необхідно спиратися на такі принципи:
- дитиноцентризм
- автономія закладу освіти
- цілісність системи управління якістю
- постійне вдосконалення
- вплив зовнішніх чинників
- гнучкість і адаптивність.
Методичні рекомендації розроблені для допомоги закладу освіти у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти.
Зміст рекомендацій корелюється з вимогами та критеріями, окресленими в Порядку проведення інституційного аудиту в закладах загальної середньої освіти.