Кого призначено тренерами асистентів вчителів

1493

Запитання

Навіщо потрібні тренери асистентів вчителів та хто їх призначає? Де знайти список тренерів асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням?

Відповідь

Список тренерів для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які є асистентами вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням, затв. наказом МОН від 27.11.2018 № 1305.

Цей наказ видано на виконання кроку 379 пункту 7 розділу III Плану пріоритетних дій Уряду на 2018 рік, затв. розпорядженням КМУ від 28.03.2018 № 244-р.

Так, у Плані зазначено, що фахова компетентність вчителів щодо освіти дітей з особливими освітніми потребами є частиною освітнього інклюзивного середовища закладу освіти. Серед індикаторів виконання цього завдання — підвищення фахової компетентності не менш як 20% учителів щодо освіти дітей з особливими освітніми потребами.

⇒ Новий Порядок надання субвенції НУШ

⇒ Оцінювання учнів з особливими освітніми потребами

⇒ Очікувані результати навчання учнів з особливими освітніми потребами

⇒ Чи потрібен річний план роботи асистенту вчителя

Тренер-педагог — це особа, яка здійснює комплекс заходів з підвищення кваліфікації вчителів, асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним та інтегрованим навчанням та заступників директорів ЗЗСО з навчально-виховної (навчальної, виховної) роботи у початкових класах для впровадження:

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82077

Спеціальне навчання з охорони праці працівників

У керівників закладів освіти часто виникають питання, пов’язані з навчанням працівників, які виконують роботи підвищеної небезпеки, як-от працівника котельні, працівників, які виконують роботи на висоті тощо. Яке навчання таким працівникам закладу потрібно проводити? Як це врегульовано у законодавстві? Роз’яснення експерта читайте далі.
8486

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
1494

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
6925