Чи володіють вчителі ІКТ: дослідження МОН

1640

Запитання

На якому рівні вчителі володіють інформаційно-комунікаційними технологіями?

Відповідь

Міністерство освіти та науки України спільно з ДНУ «Інститут освітньої аналітики» провело дослідження умов реформування загальної середньої освіти на початку 2018-2019 н. р. в контексті освітньої діяльності вчителів 1 класів. У ході дослідження респонденти відповіли на питання стосовно їхнього рівня володіння ІКТ.

Серед опитаних учителів майже всі мають навички роботи з комп’ютерними програмами Word і Power Point. Програма Smart Notebook є менш відомою для досліджуваних, навички роботи з нею має лише третина вчителів.

Чи володіють вчителі ІКТ: дослідження МОН

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Рівень обізнаності щодо різноманітних інструментів для створення навчальних матеріалів серед учителів значно нижчий. З такими інструментами створення навчальних матеріалів, як ментальні карти, працювали більше половини респондентів, з інструментами Glogster: Glogster або Padlet працювали лише 16,2% і 17,2% відповідно.

Чи володіють вчителі ІКТ: дослідження МОН

Майже 82% респондентів мають персональний сайт. Його створили для здійснення комунікації з колегами і батьками, як зазначає майже половина опитаних.

Чи володіють вчителі ІКТ: дослідження МОН

Оновлюють свої сайти один або кілька разів на місяць майже чверть.

Чи володіють вчителі ІКТ: дослідження МОН

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як за допомогою інстаграму взаємодіяти з працівниками та батьками дітей

Щоб не перевантажувати сайт закладу неофіційною інформацією, налагодьте взаємодію з батьками та працівниками в інстраграмі. Створіть у ньому медійне середовище, в якому педагоги й батьки обмінюватимуться досвідом, фотографіями та відео з дітьми. Як це зробити — читайте в статті
2565

З досвіду STEM-освіти у початкових класах

Як учні створили фітокартину та робота-поливальника — своїм досвідом реалізації STEM-проекту в початковій школі ділиться Анна Савіцька, вчитель інформатики
33767

Чому інтерактивна освіта сьогодні - єдиний шлях?

Яким чином «працює» на швидкість сприйняття інформації візуалізація? Чому сьогодні аудиторія 8-15 років використовує Youtube, як пошуковик активніше, замість традиційного Google? У статті розглядаємо, як сьогодні учні сприймають нову інформацію та яким чином на це можна вплинути під час навчання сучасними технологіями
1965