Чи володіють вчителі ІКТ: дослідження МОН
Запитання
На якому рівні вчителі володіють інформаційно-комунікаційними технологіями?
Відповідь
Міністерство освіти та науки України спільно з ДНУ «Інститут освітньої аналітики» провело дослідження умов реформування загальної середньої освіти на початку 2018-2019 н. р. в контексті освітньої діяльності вчителів 1 класів. У ході дослідження респонденти відповіли на питання стосовно їхнього рівня володіння ІКТ.
Серед опитаних учителів майже всі мають навички роботи з комп’ютерними програмами Word і Power Point. Програма Smart Notebook є менш відомою для досліджуваних, навички роботи з нею має лише третина вчителів.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Рівень обізнаності щодо різноманітних інструментів для створення навчальних матеріалів серед учителів значно нижчий. З такими інструментами створення навчальних матеріалів, як ментальні карти, працювали більше половини респондентів, з інструментами Glogster: Glogster або Padlet працювали лише 16,2% і 17,2% відповідно.
Чи готові вчителі викладати за новим стандартом
Як вчителі ставляться до інновацій в українській освіті: дослідження МОН
Майже 82% респондентів мають персональний сайт. Його створили для здійснення комунікації з колегами і батьками, як зазначає майже половина опитаних.
Оновлюють свої сайти один або кілька разів на місяць майже чверть.