Чи володіють вчителі ІКТ: дослідження МОН

2064

Запитання

На якому рівні вчителі володіють інформаційно-комунікаційними технологіями?

Відповідь

Міністерство освіти та науки України спільно з ДНУ «Інститут освітньої аналітики» провело дослідження умов реформування загальної середньої освіти на початку 2018-2019 н. р. в контексті освітньої діяльності вчителів 1 класів. У ході дослідження респонденти відповіли на питання стосовно їхнього рівня володіння ІКТ.

Серед опитаних учителів майже всі мають навички роботи з комп’ютерними програмами Word і Power Point. Програма Smart Notebook є менш відомою для досліджуваних, навички роботи з нею має лише третина вчителів.

Чи володіють вчителі ІКТ: дослідження МОН

12 запитань і відповідей про атестацію

Рівень обізнаності щодо різноманітних інструментів для створення навчальних матеріалів серед учителів значно нижчий. З такими інструментами створення навчальних матеріалів, як ментальні карти, працювали більше половини респондентів, з інструментами Glogster: Glogster або Padlet працювали лише 16,2% і 17,2% відповідно.

Чи володіють вчителі ІКТ: дослідження МОН

Майже 82% респондентів мають персональний сайт. Його створили для здійснення комунікації з колегами і батьками, як зазначає майже половина опитаних.

Чи володіють вчителі ІКТ: дослідження МОН

Оновлюють свої сайти один або кілька разів на місяць майже чверть.

Чи володіють вчителі ІКТ: дослідження МОН

Телеграм Педрада запрошення

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Інтелект-карти в освітньому процесі: як створювати та використовувати

Що таке інтелект-карти та як ефективно їх використовувати в освітньому процесі. Правила побудови та переваги застосування інтелект-карт в освіті: у роботі з дошкільниками та учнями. Приклади інтелект-карт та способів їх застосування
53419

Електронні дидактичні засоби в роботі з дошкільниками: що перевіряти

Аналізуємо, що брати до уваги під час контролю використання електронних дидактичних засобів у дитячому садку. Скористайтеся карткою контролю використання педагогами електронних дидактичних засобів
336

З досвіду STEM-освіти у початкових класах

Як учні створили фітокартину та робота-поливальника — своїм досвідом реалізації STEM-проекту в початковій школі ділиться Анна Савіцька, вчитель інформатики
34945