Як засвідчують схвалення освітньої програми закладу освіти

15601

Запитання

Як засвідчити схвалення освітньої програми для використання в закладі загальної середньої освіти?

Відповідь

Освітню програму схвалює педагогічна рада і затверджує директор закладу освіти.

⇒ Приклад освітньої програми закладу загальної середньої освіти

Процес схвалення освітньої програми фіксують у протоколі засідання педради.

Протокол, з усіма належними йому реквізитами, є тим документом, що засвідчує рішення педагогічної ради як колективного органу управління закладом освіти.

Заклади освіти можуть використовувати типові або інші освітні програми.

Освітні програми розробляють на основі:

Освітня програма:

  • повинна передбачати освітні компоненти для вільного вибору здобувачів освіти
  • містить:
    • вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за програмою
    • перелік освітніх компонентів та їх логічну послідовність
    • загальний обсяг навчального навантаження та очікувані результати навчання здобувачів освіти
  • може мати корекційно-розвитковий складник для осіб з особливими освітніми потребами.

Витяг з протоколу засідання педагогічної ради про схвалення освітньої програми

Витяг з протоколу засідання педагогічної ради про схвалення освітньої програми

Складіть

Власний витяг з протоколу в автоматичному шаблоні веб-програми КОЗА Онлайн: Школа

12 запитань і відповідей про атестацію

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Вибір підручників: що потрібно знати керівництву школи та вчителям

Вибір підручників є одним з важливих елементів для забезпечення якості освіти учнів. Які навчальні матеріали та завдання обрати, найкраще знають вчителі. Тому саме вчителів долучають до участі в конкурсному відборі підручників. Який порядок вибору підручників, які результати цього вибору в 2024/2025 навчальному році – далі у статті
102

Завершення 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти

Усе про завершення 2024/2025 навчального року: дати, оцінювання, документи та особливі випадки. МОН роз'яснює ключові питання для шкіл: визначення термінів, подолання освітніх втрат, переведення учнів, видача документів - зокрема за кордоном та з відзнакою, заохочення та оцінювання досягнень.
47212