Які форми організації освітнього процесу в початкових класах НУШ

15146

Запитання

Які форми організації освітнього процесу застосовувати в початкових класах Нової української школи?

Відповідь

Рекомендовані форми організації освітнього процесу в початкових класах визначені в Типовій освітній програмі закладів загальної середньої освіти І ступеня.

Основними формами організації освітнього процесу є:

  • різні типи уроку
  • екскурсії
  • віртуальні подорожі
  • спектаклі
  • квести.

Їх учитель організовує в межах уроку або в позаурочний час.

Форми організації освітнього процесу можна уточнювати і розширювати за умови дотримання Державного стандарту початкової освіти.

Під час самостійного вибору форм і методів навчання учитель має:

  • враховувати конкретні умови роботи
  • забезпечувати досягнення очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Центральна частина статичний блок 3

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
223801

Створюємо особистий бренд вчителя

Вчитель починає формувати особистий бренд з першої появи у соціальних мережах. Як поводити себе так, щоб перетворити соцмережі на персональний бренд?
16657

Як виявити обдарованих учнів у школі

Зазвичай у кожній школі є місцеві знаменитості — обдаровані діти. Завдяки таким учням навчальні заклади чи не найбільше поліпшують свої різноманітні рейтингові показники. Але ж не рейтингами єдиними
50238

Завершуємо навчальний семестр у школі

На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
189414

Конспект інтегрованого уроку: музика, література та образотворче мистецтво

Під час інтегрованих уроків учні комплексно засвоюють і накопичують знання й уміння, вчаться цілісно сприймати навколишню дійсність. З огляду на це у початковій школі такі уроки відіграють важливу роль у розвитку пізнавальних здібностей учня та становленні його особистості. Розглянемо на прикладі організацію та поєднання на уроці музики, літератури й живопису
13336