Які форми організації освітнього процесу в початкових класах НУШ

17975

Запитання

Які форми організації освітнього процесу застосовувати в початкових класах Нової української школи?

Відповідь

Рекомендовані форми організації освітнього процесу в початкових класах визначені в Типовій освітній програмі закладів загальної середньої освіти І ступеня.

Основними формами організації освітнього процесу є:

  • різні типи уроку
  • екскурсії
  • віртуальні подорожі
  • спектаклі
  • квести.

Їх учитель організовує в межах уроку або в позаурочний час.

Форми організації освітнього процесу можна уточнювати і розширювати за умови дотримання Державного стандарту початкової освіти.

Під час самостійного вибору форм і методів навчання учитель має:

  • враховувати конкретні умови роботи
  • забезпечувати досягнення очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів.

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274197

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
218729

Перший раз у перший клас: як допомогти дитині адаптуватися до школи

Щоденні навчальні заняття першокласників потребують напруженої розумової праці, активізації уваги і зосередження. Все це впливає на емоційний стан школярів. Скористайтеся інформацією та методиками, що допоможуть з'ясувати стан адаптації першокласників та допомогти їм швидко адаптуватися до умов навчання
42615