Відповідь
У листі від 10.04.2018 № 1/9-213 МОН України рекомендує до Міжнародного дня сім’ї в закладах освіти:
- провести уроки, виховні години, фестивалі, конкурси тощо, спрямовані на формування сімейних цінностей
- сприяти розвитку в закладах освіти сімейних клубів, центрів сімейної культури, батьківських академій задля соціально-психологічної допомоги у виконанні батьківських обов’язків, підвищення ефективності батьківства
- продовжувати роботу з упровадження в закладах загальної середньої освіти навчальних програм, присвячених підготовці учнів старших класів до відповідального батьківства й материнства.
Звітувати про проведені заходи не потрібно, достатньо висвітлювати події на офіційних веб-ресурсах закладів та органів управління освітою.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Міжнародний день сім’ї відзначають щорічно 15 травня (резолюція Генеральної Асамблеї ООН A/RES/47/237 від 20.09.1993).
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
Вчитель починає формувати особистий бренд з першої появи у соціальних мережах. Як поводити себе так, щоб перетворити соцмережі на персональний бренд?
Зазвичай у кожній школі є місцеві знаменитості — обдаровані діти. Завдяки таким учням навчальні заклади чи не найбільше поліпшують свої різноманітні рейтингові показники. Але ж не рейтингами єдиними
На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
Під час інтегрованих уроків учні комплексно засвоюють і накопичують знання й уміння, вчаться цілісно сприймати навколишню дійсність. З огляду на це у початковій школі такі уроки відіграють важливу роль у розвитку пізнавальних здібностей учня та становленні його особистості. Розглянемо на прикладі організацію та поєднання на уроці музики, літератури й живопису