Що враховують при складанні характеристики діяльності педагогічного працівника
Запитання
Відповідь
У характеристиці оцінюють досягнення та й загалом результати роботи педагога в міжатестаційний період. Тобто керівник навчального закладу має проаналізувати й охарактеризувати п’ять років роботи педагогічного працівника (якщо це чергова атестація).
Чому не потрібно боятися сертифікації
Характеристику складають неупереджено і лише за перевіреними даними.
Здебільшого увагу приділяють таким питанням, як:
- виконання посадових обов’язків
- професійна підготовка
- використання сучасних освітніх технологій
- творчі й організаторські здібності, ініціативність, компетентність
- морально-психологічні якості
- підвищення кваліфікації, самоосвіта
- участь у роботі методичних об’єднань.
Як організувати роботу з цивільного захисту в 2021 році? Крок за кроком відповідно до Плану основних заходів цивільного захисту МОН на 2021 рік.
У характеристиці вказують і на досягнення, і на недоліки в роботі. Також можуть зауважувати, чи дослухався працівник до рекомендацій, якщо їх надано під час попередньої атестації.
На характеристиці, представленій на розгляд атестаційною комісією, мають бути два підписи:
- керівника навчального закладу
- педагогічного працівника.
Обидва підписи проставлять не пізніше як за десять днів до проведення атестації.
Якщо педагогічний працівник не погоджується зі змістом характеристики, то він може, апелюючи до своїх прав:
- письмово оформити свої зауваження та надати їх і керівникові навчального закладу, і членам атестаційної комісії
- представити атестаційній комісії додаткові матеріали, які характеризують його професійну діяльність.
Зміст характеристики враховують, зокрема:
- приймаючи рішення про відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії, педагогічному званню (чи про їх присвоєння)
- оформлюючи атестаційний лист.