Як установлювати методичний день учителю

23919

Запитання

Відповідь

Питання щодо встановлення методичного дня слід розглядати індивідуально в кожному окремому випадку.

Зазвичай право на методичний день педагогічним працівникам навчальних закладів надане колективним договором та правилами внутрішнього розпорядку навчального закладу.

Здебільшого такий день надають, якщо:

  • з огляду на педагогічне навантаження на тиждень можна вивільнити день
  • не буде порушено режиму роботи навчального закладу
  • не виникатиме перевантаження учнів.

Методичний день надають, аби забезпечити необхідні умови для:

  • підвищення педагогічної майстерності
  • удосконалення підготовки педагога до занять, уроків
  • наукової діяльності тощо.

Отож у методичний день педагог має займатися самоосвітою.

Водночас це не звільняє від виконання обов’язків, наприклад, класного керівника, чи інших видів робіт, визначених за посадою. Зокрема, педагог має бути присутнім на всіх громадських, раніше спланованих, заходах у навчальному закладі й поза ним.

Не варто розглядати методичний день як додатковий вихідний.

Рішення про надання методичного дня приймає керівник навчального закладу (його заступник), ураховуючи, зокрема:

  • режим дня
  • специфіку організації навчально-виховного процесу
  • участь педагогічного працівника в науково-дослідній роботі
  • обсяг педагогічного та іншого навантаження.

Контроль за дотриманням режиму методичного дня здійснює заступник директора навчального закладу відповідно до посадових обов’язків.

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Працівники втратили інтерес до роботи: яку модель мотивації обрати

Ви постійно мотивуєте працівників — нараховуєте премії, доплати, влаштовуєте конкурси на кращого працівника місяця. Однак ліпше працювати вони не починають. Чому мотивація не працює? Насправді працює, але за умови, що вона правильно побудована. Оберіть ефективну модель мотивації ваших працівників
19534

Який він – сучасний керівник закладу освіти?

Креативний, самодостатній, розуміє як створити комфортний освітній простір у закладі, реалізовує успішні ідеї щодо покращення якості освіти, забезпечує умови для самореалізації дітей та педагогів. Впізнаєте себе? Тоді ви ідеально підходите на посаду керівника. Та це ще не всі характеристики. Детальніше - у публікації.
30768

Булінг у школі: що робити педагогам

Учні часто забувають про дисципліну та повагу до педагогів. Підготуйтеся до різних ситуацій. Адже булінг часто проявляється й у ставленні учнів до педагогів
33041