Як установлювати методичний день учителю

22408

Запитання

Відповідь

Питання щодо встановлення методичного дня слід розглядати індивідуально в кожному окремому випадку.

Зазвичай право на методичний день педагогічним працівникам навчальних закладів надане колективним договором та правилами внутрішнього розпорядку навчального закладу.

Здебільшого такий день надають, якщо:

  • з огляду на педагогічне навантаження на тиждень можна вивільнити день
  • не буде порушено режиму роботи навчального закладу
  • не виникатиме перевантаження учнів.

Методичний день надають, аби забезпечити необхідні умови для:

  • підвищення педагогічної майстерності
  • удосконалення підготовки педагога до занять, уроків
  • наукової діяльності тощо.

Отож у методичний день педагог має займатися самоосвітою.

Водночас це не звільняє від виконання обов’язків, наприклад, класного керівника, чи інших видів робіт, визначених за посадою. Зокрема, педагог має бути присутнім на всіх громадських, раніше спланованих, заходах у навчальному закладі й поза ним.

Не варто розглядати методичний день як додатковий вихідний.

Рішення про надання методичного дня приймає керівник навчального закладу (його заступник), ураховуючи, зокрема:

  • режим дня
  • специфіку організації навчально-виховного процесу
  • участь педагогічного працівника в науково-дослідній роботі
  • обсяг педагогічного та іншого навантаження.

Контроль за дотриманням режиму методичного дня здійснює заступник директора навчального закладу відповідно до посадових обов’язків.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4936

Вчителю-початківцю, керівнику закладу освіти, вчителю-наставнику все про педагогічну інтернатуру

Ви початківець, який вперше розпочинає свою педагогічну діяльність, чи керівник, що прийняв на роботу молодого спеціаліста, а, можливо, вас призначили наставником до інтерна – у цій статті ви знайдете відповіді, як на законних підставах врегулювати трудові відносини між всіма учасниками навчально-виховного процесу, допомогти адаптуватися молодому педагогові і формувати професійні компетентності з перших кроків
15525