Відповідь
Обов’язки та права завідувачів навчальними кабінетами визначають за:
- нормативно-правовими актами МОН України
- правилами внутрішнього розпорядку
- статутом закладу.
Пункт 82 Положення про загальноосвітній навчальний заклад
До обов’язків завідувача кабінету належать:
- складання перспективного плану оснащення кабінету
- забезпечення умов для проведення уроків
- сприяння оновленню та вдосконаленню матеріальної бази кабінету
- систематизація та каталогізація матеріальних об’єктів
- забезпечення дотримання в кабінеті правил електричної та пожежної безпеки, чистоти, порядку тощо
- систематичне ведення інвентарної книги із занесенням до неї відповідних змін про нові надходження, витрати та списання матеріальних цінностей;
- керування і контроль за роботою лаборанта, надання йому практичної допомоги та сприяння підвищенню рівня його кваліфікації.
Також завідувач відповідає за впорядкування, зберігання й використання навчально-наочних посібників, обладнання та інших матеріальних цінностей.
Статті до темиПаспорти кабінетів:
Чи можна освітянам йти на пенсію за вислугу років? Кому виплачують грошову допомогу в розмірі їх 10 місячних пенсій станом на день її призначення? Віднайдемо відповіді у нормативних документах
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
У керівників закладів освіти часто виникають питання, пов’язані з навчанням працівників, які виконують роботи підвищеної небезпеки, як-от працівника котельні, працівників, які виконують роботи на висоті тощо. Яке навчання таким працівникам закладу потрібно проводити? Як це врегульовано у законодавстві? Роз’яснення експерта читайте далі.
Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року