Як пробудити батьківську відповідальність

392

Запитання

Чи можна повернути батькам відповідальність за виховання їхніх дітей? Як практчиний психолог може допомгти в цьому?

Відповідь

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Повернути не можна, можна тільки пробудити. Це завдання держави – відповідальність батьківства.

Випадок із практики

На одній із зустрічей з батьками був тато, який вперше прийшов на таку розмову. Я розповідала присутнім про те, якою повинна бути сім’я, як дитина має почуватися, які емоційні взаємини вибудовувати, як любити дитину, щоб вона була щасливою. Якщо дитина щаслива, у неї пробуджується потреба пізнавати і бути активною.

Батько перебив мене під час розмови і сказав: «Де ви були зі своїми знаннями тоді, коли я закінчував школу? У мене дуже рано з’явилася дитина, ми не знали, з якого боку до неї підійти і як її любити».

У ньому відбулось пробудження батьківської відповідальності, це і є заслуга роботи практичного психолога з цими батьками. Необхідно шукати можливості для такого пробудження. Доносити, що батьківська відповідальність — це не тільки народити, одягнути, нагодувати і напічкати іграшками.

Це відповідальність за розвиток, за рівень свідомості, духовного розвитку, культури.

За матеріалом вебінару Світлани Ладивір «Практичний психолог ДНЗ і батьки: тонкощі взаємодії»

Зауважте!

Щоб проглянути запис вебінар «Практичний психолог ДНЗ і батьки: тонкощі взаємодії», достатньо лиш зареєструватися

Е-журнал «Практичний психолог: Дитячий садок» можна читати безплатно 3 дні, взявши демо-доступ

Взяти демо-доступ до журналу і читати безплатно 3 дні

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Шукаємо ключ до «замкнутої» дитини

Є діти, що граються, голосно сміючись, штовхаючись, поспішають до гурту, а є діти, які усамітнюються, стають мовчазними в компанії однолітків і, схоже, бояться людей. Педагоги мають вміти працювати з такими дітьми та вміти заспокоїти батьків і підказати їм шляхи вирішення ситуації.
1568

Сенсорний розвиток дітей раннього віку

Психічний розвиток дитини раннього віку відбувається через сприймання, навколо сприймання і завдяки сприйманню. Як практичний психолог може створити оптимальні умови, які сприяли б розвитку природних задатків психіки кожної дитини?
112536