Відповідь
12 запитань і відповідей про атестацію
Повернути не можна, можна тільки пробудити. Це завдання держави – відповідальність батьківства.
Випадок із практики
На одній із зустрічей з батьками був тато, який вперше прийшов на таку розмову. Я розповідала присутнім про те, якою повинна бути сім’я, як дитина має почуватися, які емоційні взаємини вибудовувати, як любити дитину, щоб вона була щасливою. Якщо дитина щаслива, у неї пробуджується потреба пізнавати і бути активною.
Батько перебив мене під час розмови і сказав: «Де ви були зі своїми знаннями тоді, коли я закінчував школу? У мене дуже рано з’явилася дитина, ми не знали, з якого боку до неї підійти і як її любити».
У ньому відбулось пробудження батьківської відповідальності, це і є заслуга роботи практичного психолога з цими батьками. Необхідно шукати можливості для такого пробудження. Доносити, що батьківська відповідальність — це не тільки народити, одягнути, нагодувати і напічкати іграшками.
Це відповідальність за розвиток, за рівень свідомості, духовного розвитку, культури.
За матеріалом вебінару Світлани Ладивір «Практичний психолог ДНЗ і батьки: тонкощі взаємодії»
12 запитань і відповідей про атестацію
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
І початківець, і досвідчений педагог може мати проблеми з плануванням своєї роботи. Наче рецепт простий — спершу обрати ключові завдання, а за ними й інші з’являться. Як визначити та візуалізувати завдання, щоб річний план був реальним та ефективним? Читаємо у статті
Зразки типової документації для практичних психологів закладів освіти. Фахівці можуть використовувати їх у практичній роботі
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів