Які основні зміни в Законі про дошкільну освіту

58901

Запитання

Разом із набранням чинності новим Законом України «Про освіту» відбулися зміни й у Законі України «Про дошкільну освіту». Які основні зміни можна виокремити?

Відповідь

Зміни до Закону про дошкільну освіту 2019 року

Зміни до Закону України «Про дошкільну освіту» визначені в Прикінцевих та перехідних положеннях Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII.

Зміни до Закону про дошкільну освіту: ІНКЛЮЗІЯ

Побіжно можна зауважити на таких основних нововведеннях:

  • замінено словосполучення:
    • «дошкільний навчальний заклад» на «заклад дошкільної освіти»
    • «навчально-виховний процес» на «освітній процес»
  • посада керівника закладу дошкільної освіти — «директор»
  • уточнено вікову періодизацію
  • доповнено форми здобуття дошкільної освіти
  • дітей приймають у заклад з одного року (було з 2-х місяців)
  • комплектування груп відбувається лише за віковими ознаками (були ще сімейні та родинні)
  • річний план роботи закладу не погоджують з управлінням освіти
  • режим роботи закладу не погоджують з органами управління освітою та охорони здоров’я.

П’ять статей викладено у нових редакціях:

  • 13-ту — «Установчі документи суб'єктів освітньої діяльності у сфері дошкільної освіти»
  • 20-ту — «Управління та громадське самоврядування закладу дошкільної освіти» (оновлені повноваження педагогічної ради)
  • 21-шу — «Державний нагляд (контроль) у сфері дошкільної освіти»
  • 22-гу — «Базовий компонент дошкільної освіти»
  • 23-тю — «Освітня програма».
додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
62384

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107489