Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг» від 04.07.2018 № 8556 прийнято 06.09.2018.
Зміни спричинені необхідністю вдосконалення актів спеціального освітнього законодавства в частині захисту прав осіб з особливими освітніми потребами.
Основні зміни в Законі про дошкільну освіту
Відповідно до змін і доповнень у Законі про дошкільну освіту окреслено:
- підстави утворення інклюзивних та/або спеціальних груп для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами
- шлях залучення асистента дитини в освітній процес ЗДО
- першочерговість зарахування до закладу дітей з ООП, зумовленими порушеннями інтелектуального розвитку та/або сенсорними та фізичними порушеннями
- кількість дітей з ООП в інклюзивних групах
- забезпечення доступності будівель, споруд і приміщень ЗДО за новими ДБН.
Також словосполученням «діти з особливими освітніми потребами» замінено словосполучення щодо дітей:
- «які потребують корекції фізичного та/або розумового розвитку, тривалого лікування та реабілітації»
- «які потребують корекції зору, слуху, опорно-рухового апарату».
Як створити інклюзивне середовище в ЗДО
Таблиця змін у Законі про дошкільну освіту
Яку освіту повинен мати асистент вихователя
⇒ Проект Закону про дошкільну освіту 2019