Що таке індивідуальна форма здобуття освіти
Переглядів: 1900
Запитання
У новому законі про освіту згадано три форми здобуття освіти, серед них — індивідуальна. Чи змінилося розуміння цієї форми здобуття освіти?
Відповідь
Як індивідуальні стаття 9 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII визначає форми здобуття освіти:
- екстернатну
- сімейну (домашню)
- на робочому місці (на виробництві)
- педагогічний патронаж.
Для регулювання відносин здобуття освіти за кожною із цих форм ще можуть бути затверджені спеціальні закони.
Положення про форми здобуття освіти розроблятиме МОН України.
Як бачимо, стаття 9 нового закону розширює можливості для здобуття освіти індивідуально.
24
31
24
69
37
Статті за темою
Усі статті за темоюМозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради
«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12365
Як провести цікавий і корисний методичний захід
Як опанувати інтерактивні техніки роботи з педагогами та підготувати інтерактивний методичний захід
3259
Сертифікація вчителів: що варто знати у 2024 році
У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів. А токож, коли буде проходити кожен етап сертифікації.
73108
Як підготувати презентацію та не згаяти на неї день
Презентацію можна продемонструвати на екрані для всієї аудиторії, надіслати особисто та навіть додати у свій блог. У будь-якому випадку педагог прагне зробити її гарною, а отже витрачає на це багато часу. Скористайтеся порадами, щоб оформити презентацію швидко та якісно
4069
Мотивація до самоосвіти вчителів
Характерна ознака професії вчителя — необхідність професійного розвитку упродовж усього періоду фахової діяльності. Поняття «професійний розвиток» визначають як зростання професійних досягнень у результаті накопичення нового й систематичного перегляду вже наявного практичного досвіду
17902