Чи може директор ІРЦ надавати корекційно‑розвиткові послуги в закладі освіти за цивільно‑правовим договором

777
Автор
начальник управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки працівників освіти і науки України, Київ

Запитання

Чи може директор інклюзивно-ресурсного центру, який працює на 1 ставку за основним місцем і на 0,25 ставки фахівця (консультанта) за внутрішнім сумісництвом, надавати корекційно-розвиткові послуги за цивільно-правовим договором в закладі освіти у вільний від роботи час?

Відповідь

Детальний матеріал

Журнал «Практика управління закладом освіти»

Переглянути

Заклад освіти може додатково залучати фахівців за цивільно-правовими договорами для корекційно-розвиткових занять

Пунктом 8 Положення про ІРЦ установлено, що у період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) додатковими завданнями ІРЦ є проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб з особливими освітніми потребами, які вимушені змінити своє місце проживання (перебування) та:

  • зараховані в інклюзивні класи (групи) закладів освіти і не отримують додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг за місцем навчання;
  • здобувають освіту з використанням технологій дистанційного навчання, але не отримують корекційно-розвиткових або психолого-педагогічних послуг за місцем навчання внаслідок особливостей психофізичного розвитку.

Перелік фахівців, які можуть проводити (надавати) додаткові психолого-педагогічні і корекційно-розвиткові заняття (послуги), визначено у додатку 5 до Порядку № 88.

Керівник ІРЦ може проводити додаткові заняття за договором про надання послуг, але у вільний від основної роботи час.

Цивільно-правовий договір, зокрема договір про надання послуг, укладають відповідно до Цивільного кодексу України (ЦК). Згідно зі статтею 901 ЦК за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Тому керівник ІРЦ може проводити додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові заняття з учнями (дітьми) з особливими освітніми потребами в закладах освіти на умовах цивільно-правового договору, зокрема договору про надання послуг, але поза межами трудового договору на основній роботі у вільний від основної роботи час.

Телеграм Педрада запрошення

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
78485

Документи асистента вчителя щодо роботи з учнями з особливими освітніми потребами

Питання переліку документації асистента вчителя не остаточно унормоване. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
263348