Чи може директор ІРЦ надавати корекційно‑розвиткові послуги в закладі освіти за цивільно‑правовим договором

1547
Автор
начальник управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки працівників освіти і науки України, Київ

Запитання

Чи може директор інклюзивно-ресурсного центру, який працює на 1 ставку за основним місцем і на 0,25 ставки фахівця (консультанта) за внутрішнім сумісництвом, надавати корекційно-розвиткові послуги за цивільно-правовим договором в закладі освіти у вільний від роботи час?

Відповідь

Детальний матеріал

Журнал «Практика управління закладом освіти»

Переглянути

Заклад освіти може додатково залучати фахівців за цивільно-правовими договорами для корекційно-розвиткових занять

Пунктом 8 Положення про ІРЦ установлено, що у період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) додатковими завданнями ІРЦ є проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб з особливими освітніми потребами, які вимушені змінити своє місце проживання (перебування) та:

  • зараховані в інклюзивні класи (групи) закладів освіти і не отримують додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг за місцем навчання;
  • здобувають освіту з використанням технологій дистанційного навчання, але не отримують корекційно-розвиткових або психолого-педагогічних послуг за місцем навчання внаслідок особливостей психофізичного розвитку.

Перелік фахівців, які можуть проводити (надавати) додаткові психолого-педагогічні і корекційно-розвиткові заняття (послуги), визначено у додатку 5 до Порядку № 88.

Керівник ІРЦ може проводити додаткові заняття за договором про надання послуг, але у вільний від основної роботи час.

Цивільно-правовий договір, зокрема договір про надання послуг, укладають відповідно до Цивільного кодексу України (ЦК). Згідно зі статтею 901 ЦК за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Тому керівник ІРЦ може проводити додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові заняття з учнями (дітьми) з особливими освітніми потребами в закладах освіти на умовах цивільно-правового договору, зокрема договору про надання послуг, але поза межами трудового договору на основній роботі у вільний від основної роботи час.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9389

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5759

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56887

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
5565