Чи може директор ІРЦ надавати корекційно‑розвиткові послуги в закладі освіти за цивільно‑правовим договором

148
Автор
начальник управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки працівників освіти і науки України

Запитання

Чи може директор інклюзивно-ресурсного центру, який працює на 1 ставку за основним місцем і на 0,25 ставки фахівця (консультанта) за внутрішнім сумісництвом, надавати корекційно-розвиткові послуги за цивільно-правовим договором в закладі освіти у вільний від роботи час?

Відповідь

Детальний матеріал

Журнал «Практика управління закладом освіти»

Переглянути

Заклад освіти може додатково залучати фахівців за цивільно-правовими договорами для корекційно-розвиткових занять

Пунктом 8 Положення про ІРЦ установлено, що у період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) додатковими завданнями ІРЦ є проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб з особливими освітніми потребами, які вимушені змінити своє місце проживання (перебування) та:

  • зараховані в інклюзивні класи (групи) закладів освіти і не отримують додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг за місцем навчання;
  • здобувають освіту з використанням технологій дистанційного навчання, але не отримують корекційно-розвиткових або психолого-педагогічних послуг за місцем навчання внаслідок особливостей психофізичного розвитку.

Перелік фахівців, які можуть проводити (надавати) додаткові психолого-педагогічні і корекційно-розвиткові заняття (послуги), визначено у додатку 5 до Порядку № 88.

Керівник ІРЦ може проводити додаткові заняття за договором про надання послуг, але у вільний від основної роботи час.

Цивільно-правовий договір, зокрема договір про надання послуг, укладають відповідно до Цивільного кодексу України (ЦК). Згідно зі статтею 901 ЦК за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Тому керівник ІРЦ може проводити додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові заняття з учнями (дітьми) з особливими освітніми потребами в закладах освіти на умовах цивільно-правового договору, зокрема договору про надання послуг, але поза межами трудового договору на основній роботі у вільний від основної роботи час.

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Національна стратегія розвитку інклюзивного навчання: цілі, зміст, алгоритми

Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та операційний план з її реалізації на 2024–2026 роки затвердив КМУ 7 червня 2024 року. Основне про Стратегію читайте у статті.
49459

Як заповнити ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
6501