Відповідь
Посаду «асистент вихователя закладу дошкільної освіти» віднесено до Переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ від 14.06.2000 № 963.
Корекційно-розвивальна робота — система заходів, що дає змогу своєчасно допомагати дітям з ООП. Її вибудовують, враховуючи порушення розвитку дитини. Кого залучати до команди психолого-педагогічного супроводу. Що брати до уваги під час складання індивідуальної програми розвитку дитини. Отримати зразок ІПД дитини з ООП
Осіб, які здобули вищу, фахову передвищу чи професійну (професійно-технічну) освіту за іншою спеціальністю та яким не було присвоєно професійну кваліфікацію педагогічного працівника, можна призначати на посаду педагогічного працівника строком на один рік (ч. 5 ст. 58 Закону України «Про освіту»).
Особи можуть продовжити працювати на відповідних посадах педагогічних працівників системи дошкільної, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої та післядипломної освіти після успішної атестації у порядку, визначеному законодавством.
Посаду «асистент вихователя закладу дошкільної освіти» включено до Класифікатора професій за кодом КП 3330 на основі Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників.
Довідник є основою для розроблення посадових інструкцій, які закріплюють обов’язки, права та відповідальність, кваліфікаційні вимоги тощо працівників. Керівник закладу дошкільної освіти затверджує посадові інструкції, попередньо погодивши їх із профспілковим комітетом. Працівник має відповідати кваліфікаційним вимогам, що містить посадова інструкція.
Чи може асистентом вихователя працювати особа без педагогічної освіти На ваші запитання відповідає Валентина Новосад, головний спеціаліст відділу дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України Чи може працювати асистентом вихователя особа з вищою освітою, але не педагогічною? Посаду «асистент вихователя закладу дошкільної освіти» віднесено до Переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ від 14.06.2000 № 963. Осіб, які здобули вищу, фахову передвищу чи професійну (професійно-технічну) освіту за іншою спеціальністю та яким не було присвоєно професійну кваліфікацію педагогічного працівника, можна призначати на посаду педагогічного працівника строком на один рік (ч. 5 ст. 58 Закону України «Про освіту»). Особи можуть продовжити працювати на відповідних посадах педагогічних працівників системи дошкільної, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої та післядипломної освіти після успішної атестації у порядку, визначеному законодавством. Посаду «асистент вихователя закладу дошкільної освіти» включено до Класифікатора професій за кодом КП 3330 на основі Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. + Довідник є основою для розроблення посадових інструкцій, які закріплюють обов’язки, права та відповідальність, кваліфікаційні вимоги тощо працівників. Керівник закладу дошкільної освіти затверджує посадові інструкції, попередньо погодивши їх із профспілковим комітетом. Працівник має відповідати кваліфікаційним вимогам, що містить посадова інструкція.
Повне або часткове копіювання публікацій журналу для розповсюдження без письмового дозволу редакції журналу ЗАБОРОНЕНО
Джерело:
https://ezavdnz.expertus.com.ua/947151
З’ясуємо, як змінилося педагогічне навантаження працівників закладів дошкільної освіти після набрання чинності новим Законом про дошкільну освіту, як співвідноситься педагогічне навантаження і робочий час. Ознайомтеся з таблицею, у якій ми порівняли нинішній обсяг педнавантаження працівників ЗДО з тим, що був раніше
З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.