Чи може асистентом вихователя працювати особа без педагогічної освіти

2214
Автор
головний спеціаліст відділу дошкільної освіти директорату дошкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України

Запитання

Чи може працювати асистентом вихователя особа з вищою освітою, але не педагогічною?

Відповідь

Посаду «асистент вихователя закладу дошкільної освіти» віднесено до Переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ від 14.06.2000 № 963.

Осіб, які здобули вищу, фахову передвищу чи професійну (професійно-технічну) освіту за іншою спеціальністю та яким не було присвоєно професійну кваліфікацію педагогічного працівника, можна призначати на посаду педагогічного працівника строком на один рік (ч. 5 ст. 58 Закону України «Про освіту»).

Особи можуть продовжити працювати на відповідних посадах педагогічних працівників системи дошкільної, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої та післядипломної освіти після успішної атестації у порядку, визначеному законодавством.

Посаду «асистент вихователя закладу дошкільної освіти» включено до Класифікатора професій за кодом КП 3330 на основі Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників.

Довідник є основою для розроблення посадових інструкцій, які закріплюють обов’язки, права та відповідальність, кваліфікаційні вимоги тощо працівників. Керівник закладу дошкільної освіти затверджує посадові інструкції, попередньо погодивши їх із профспілковим комітетом. Працівник має відповідати кваліфікаційним вимогам, що містить посадова інструкція.

Чи може асистентом вихователя працювати особа без педагогічної освіти На ваші запитання відповідає Валентина Новосад, головний спеціаліст відділу дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України Чи може працювати асистентом вихователя особа з вищою освітою, але не педагогічною? Посаду «асистент вихователя закладу дошкільної освіти» віднесено до Переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ від 14.06.2000 № 963. Осіб, які здобули вищу, фахову передвищу чи професійну (професійно-технічну) освіту за іншою спеціальністю та яким не було присвоєно професійну кваліфікацію педагогічного працівника, можна призначати на посаду педагогічного працівника строком на один рік (ч. 5 ст. 58 Закону України «Про освіту»). Особи можуть продовжити працювати на відповідних посадах педагогічних працівників системи дошкільної, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої та післядипломної освіти після успішної атестації у порядку, визначеному законодавством. Посаду «асистент вихователя закладу дошкільної освіти» включено до Класифікатора професій за кодом КП 3330 на основі Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. + Довідник є основою для розроблення посадових інструкцій, які закріплюють обов’язки, права та відповідальність, кваліфікаційні вимоги тощо працівників. Керівник закладу дошкільної освіти затверджує посадові інструкції, попередньо погодивши їх із профспілковим комітетом. Працівник має відповідати кваліфікаційним вимогам, що містить посадова інструкція.

Повне або часткове копіювання публікацій журналу для розповсюдження без письмового дозволу редакції журналу ЗАБОРОНЕНО

Джерело: https://ezavdnz.expertus.com.ua/947151

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8113

Строковий трудовий договір з педагогами: відповідаємо на запитання

З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
24677

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22081