Школа в смартфоні: як працюватиме нова державна платформа для дистанційної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН і ПриватБанк розпочали співпрацю задля розроблення цифрової платформи дистанційного навчання

Єдина цифрова платформа для дистанційного навчання

report_11614439.gif   Зміни та новації в законодавстві: листопад 2025
   Скачати  

             

Міністерство освіти і науки України спільно з АТ КБ «ПриватБанк» розпочали роботу над створенням єдиної цифрової платформи для дистанційного навчання. Проєкт покликаний забезпечити доступ українських дітей до якісної освіти незалежно від їхнього місця перебування — як в Україні, так і за кордоном.

💳 Зміни в оплаті праці педагогів ЗДО

Платформа стане частиною політики «Школа офлайн» і відповідатиме державним освітнім стандартам. Вона передбачає впровадження єдиного стандарту дистанційного навчання, індивідуальні освітні траєкторії, зручні інструменти для учнів, вчителів та батьків, а також кібербезпеку та цифрову ідентифікацію.

«Тисячі українських дітей не мають змоги навчатися очно через війну. Забезпечити їм безперебійну, якісну освіту — наш обов’язок. Цифрова платформа — це відповідь на сучасні виклики та ще один крок у розвитку дистанційної освіти», — наголосив міністр освіти і науки Оксен Лісовий.

Першим кроком у реалізації ініціативи стало підписання Меморандуму про співпрацю 9 квітня 2025 року. У заході взяли участь міністр освіти Оксен Лісовий, голова правління ПриватБанку Мікаель Бьоркнерт і заступниця міністра освіти Надія Кузьмичова.

ПриватБанк не лише виступить технічним партнером, а й допоможе із розбудовою захищеної цифрової інфраструктури, створенням навчального контенту, техпідтримкою закладів освіти та розвитком цифрових компетентностей вчителів.

«Ми переконані, що інвестиції в освіту — це вклад у майбутнє країни. Пишаємося можливістю бути надійним партнером держави навіть у найскладніші часи», — зазначив Мікаель Бьоркнерт.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110330

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11588

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17680

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді