Більше вибору, краща спеціалізація: що дасть реформа старшої школи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Профільна освіта без міфів: заступниця міністра освіти пояснила деталі реформи старшої школи

Профільна старша школа

report_11614439.gif   Зміни та новації в законодавстві: листопад 2025
   Скачати  

             

Реформа старшої школи в Україні триває — в межах ініціативи «Нова українська школа» старші класи переходять на профільне навчання. 

Про Держстандарт профільної середньої освіти

Про ключові зміни, нові можливості для учнів і розвінчання популярних міфів розповіла заступниця міністра освіти і науки України Надія Кузьмичова в ефірі телемарафону.

Основні тези:

📌 Учні самі обиратимуть профіль і предмети, що відповідають їхнім інтересам і майбутнім професійним планам. Завдяки цьому кількість природничих профілів зросте, а можливостей для самореалізації стане більше.

📌 Профільне навчання передбачає велику кількість учнів у групах, щоб забезпечити якісну спеціалізацію та ефективну організацію освітнього процесу.

📌 Важливо: відокремлення ліцеїв не означає закриття початкових шкіл та гімназій. Реформа не спрямована на скорочення мережі шкіл, а на покращення умов і якості старшої освіти.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53951

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53828

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
135

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді