📢 Маніпуляції із "вчительською тисячею": роз'яснення міністра освіти і науки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Лісовий застеріг від маніпуляцій «вчительською тисячею» на місцях

Нарахування

Про новий профстандарт для вчителя

Субвенція на доплати у розмірі 1000 гривень для українських вчителів була перерахована ще на початку січня. Усі кошти мають бути спрямовані виключно на виплати педагогам, і Міністерство освіти і науки України уважно стежить за їхнім використанням.

Керівник МОН Оксен Лісовий під час пресконференції наголосив, що міністерство контролює процес виплат і готове втручатися у разі виникнення проблем.

«Ми уважно слідкуємо за ситуацією. Якщо виявляємо порушення — одразу вживаємо відповідних заходів, щоб гроші дійшли до вчителів вчасно», — зауважив очільник освітнього відомства.

Міністр також застеріг місцеві органи влади від можливих маніпуляцій із нарахуванням доплат. Зокрема, є ризик, що «вчительську тисячу» можуть компенсувати зменшенням інших надбавок, наприклад, за престижність, яка наразі коливається від 5 до 30%.

«Ми не допустимо ситуацій, коли додають одне, а забирають інше. Якщо такі випадки з’являться — будемо жорстко реагувати», — наголосив Оксен Лісовий.

Нагадаємо, що з 2025 року всі українські вчителі щомісяця отримуватимуть +1000 грн до зарплати. А з вересня 2025 року ця доплата збільшиться до 2000 грн.

Доплата передбачена для всіх педагогів, включно з тими, хто отримує мінімальну заробітну плату.

МОН закликає освітян повідомляти про можливі зловживання, щоб гарантувати справедливий розподіл коштів.

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53951

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
207

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110615

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11654

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді