«Учительська тисяча»: хто з педагогів отримуватиме більші доплати

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
«Учительська тисяча» буде масштабуватись залежно від навантаження

Доплати педагогічним працівникам

Нещодавно уряд затвердив щомісячну доплату за роботу в несприятливих умовах праці для педагогічних працівників — «вчительську тисячу»

Однак, як роз’яснили МОН у листі, ця доплата буде масштабуватись у більшу сторону залежно від навантаження педагога.Також розмір доплати вчителя визначатимуть пропорційно до обсягу навчального навантаження або обсягу педагогічної роботи, яку він виконує.   

Надбавка за вислугу років педагогам: зміни

Якщо вчитель має навантаження менше, ніж унормована ставка, він отримуватиме базові 1300 грн (1000 грн «на руки»). Проте якщо вчитель суміщає посади, тоді доплата буде нараховуватись у розмірі 1300 грн за основною посадою та пропорційно від годин на другій посаді.

Наприклад:

  • Практичний психолог (основне місце роботи, основна посада) на 0,25 ставки (менше ставки), який має навантаження за тарифікацією як вчитель 18 годин на тиждень, матиме розмір доплати 1300 грн незалежно від обсягу педагогічної роботи як практичному психологу та 1300 грн як вчителю.
  • Учитель (основне місце роботи, основна посада), який має навчальне навантаження за тарифікацією 18 годин на тиждень, – розмір доплати 1300 грн.
  • Учитель (основне місце роботи, основна посада), який має навчальне навантаження за тарифікацією 25 годин на тиждень, – розмір доплати 1805,56 грн (1300/18*25).
  • Учитель (основне місце роботи, основна посада), який має навчальне навантаження за тарифікацією 14 годин на тиждень (менше ставки), – розмір доплати 1300 грн незалежно від навантаження.

Джерело: Лист МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
223

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54144

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
707

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110923

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді