Доплати педагогічним працівникам за складні умови праці: роз'яснення МОН

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Роз’яснення МОН щодо доплат педагогічним працівникам зробив заступник міністра освіти і науки України Андрій Сташків

Доплати вчителям за роботу в непростих умовах

Співпраця з органами громадського самоврядування

З початку 2025 року всі педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти отримують гарантовану доплату за роботу в непростих умовах.

Як зауважили в освітньому відомстві:

  • Мінімальна сума доплати — 1300 грн (до оподаткування), незалежно від обсягу педагогічного навантаження та формату роботи.
  • Виплати є обов’язковими для всіх педагогів.

Про це також під час наради з представниками ОВА та керівництвом департаментів освіти наголосив заступник міністра освіти і науки України Андрій Сташків.

Який розмір доплат мають вчителі:

  • з 1 січня 2025 року — 1300 грн до сплати податків (1000 грн після оподаткування).
  • з 1 вересня 2025 року — 2600 грн до сплати податків (2000 грн після оподаткування).

Якщо педагог має навантаження понад ставку, доплата збільшується пропорційно.

Постанова КМУ № 1286 регламентує порядок виплат, які триватимуть до завершення воєнного стану. Після його скасування доплати продовжать до кінця того календарного року, коли воєнний стан буде припинено.

Розподіл коштів здійснюється відповідно до даних, поданих територіальними громадами. МОН уже провело наради з представниками громад щодо механізму виплат, і ця робота триває.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
212

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54130

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
696

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110909

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді