Міжнародні партнери допомагатимуть Україні під час відновлення системи освіти

МОН і міжнародні партнери об'єднують зусилля для відновлення системи освіти та науки в Україні

Міжнародне фінансування відновлення освіти в Україні

Як перевірити готовність педагогів до роботи влітку

На Міжнародній конференції з відновлення України, що тривала 11–12 червня в Берліні, освіта та наука вперше були виділені як окремий стратегічний напрямок, що підкреслює їхню роль у відбудові людського капіталу — основи для сталого розвитку держави.

Учасником урядової делегації став перший заступник міністра освіти і науки Євген Кудрявець, який представив стратегічні рішення щодо забезпечення безперервної освіти, модернізації освітньої інфраструктури та реформування науково-інноваційної сфери.

Насамперед МОН підписало 11 червня меморандум про співпрацю з бельгійським агентством «Enabel».

Відповідне партнерство передбачає наступні ініціативи:

  • забезпечення безперервності здобуття освіти українською молоддю;
  • розширення державно-приватних партнерств у сфері освіти;
  • обмін досвідом між українськими та бельгійськими закладами;
  • запровадження програм перекваліфікації для ветеранів, ВПО, молоді та жінок.

Зокрема, Бельгія долучиться до відбудови низки освітніх закладів у різних регіонах. Проєкти реконструкції шкіл, ліцеїв, гімназій та профтехів у Київській та Чернігівській областях охоплять понад 21 млн євро.

Окрім того, від уряду Німеччини буде спрямовано грант у 20,5 млн євро через KfW банк на створення в Україні Центрів професійної досконалості.

Таким чином кошти виділено на:

  • оновлення інфраструктури закладів профтехосвіти;
  • забезпечення навчальних майстерень сучасним обладнанням;
  • упровадження новітніх професійних програм підготовки.

Це фінансування дасть змогу підвищити якість і престиж профтехосвіти, підготувати висококваліфіковані кадри згідно з потребами ринку праці та сприяти економічному розвиткові повоєнної України.

Також заступник міністра освіти і науки Євген Кудрявець під час дискусії «Освіта, наука та інновації під час війни та після» презентував комплексні рішення МОН:

  • розбудову безпечної інфраструктури для дошкілля, шкіл і закладів профосвіти;
  • запровадження гнучких індивідуальних траєкторій і державних грантів у вищій освіті;
  • комплексну модернізацію мережі університетів та наукових установ;
  • реформування системи фінансування науки на засадах об'єктивного оцінювання.

Підтримка міжнародних партнерів допоможе українській системі освіти і науки не лише відновитися, але провести масштабну модернізацію та інтеграцію в європейський простір.

За інформацією МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця.
86583

Як впровадити інклюзію у закладі освіти

Посібник «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» для керівників закладів освіти та педагогів опублікували в Державній службі якості освіти. Він має допомогти освітянам у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами.
4038

Атестація педагогів: що нового

Як цьогоріч провести атестацію педагогів, якими нормативними документами керуватися та що врахувати – поради у статті
167948

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді