Міжнародні партнери допомагатимуть Україні під час відновлення системи освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН і міжнародні партнери об'єднують зусилля для відновлення системи освіти та науки в Україні

Міжнародне фінансування відновлення освіти в Україні

Як перевірити готовність педагогів до роботи влітку

На Міжнародній конференції з відновлення України, що тривала 11–12 червня в Берліні, освіта та наука вперше були виділені як окремий стратегічний напрямок, що підкреслює їхню роль у відбудові людського капіталу — основи для сталого розвитку держави.

Учасником урядової делегації став перший заступник міністра освіти і науки Євген Кудрявець, який представив стратегічні рішення щодо забезпечення безперервної освіти, модернізації освітньої інфраструктури та реформування науково-інноваційної сфери.

Насамперед МОН підписало 11 червня меморандум про співпрацю з бельгійським агентством «Enabel».

Відповідне партнерство передбачає наступні ініціативи:

  • забезпечення безперервності здобуття освіти українською молоддю;
  • розширення державно-приватних партнерств у сфері освіти;
  • обмін досвідом між українськими та бельгійськими закладами;
  • запровадження програм перекваліфікації для ветеранів, ВПО, молоді та жінок.

Зокрема, Бельгія долучиться до відбудови низки освітніх закладів у різних регіонах. Проєкти реконструкції шкіл, ліцеїв, гімназій та профтехів у Київській та Чернігівській областях охоплять понад 21 млн євро.

Окрім того, від уряду Німеччини буде спрямовано грант у 20,5 млн євро через KfW банк на створення в Україні Центрів професійної досконалості.

Таким чином кошти виділено на:

  • оновлення інфраструктури закладів профтехосвіти;
  • забезпечення навчальних майстерень сучасним обладнанням;
  • упровадження новітніх професійних програм підготовки.

Це фінансування дасть змогу підвищити якість і престиж профтехосвіти, підготувати висококваліфіковані кадри згідно з потребами ринку праці та сприяти економічному розвиткові повоєнної України.

Також заступник міністра освіти і науки Євген Кудрявець під час дискусії «Освіта, наука та інновації під час війни та після» презентував комплексні рішення МОН:

  • розбудову безпечної інфраструктури для дошкілля, шкіл і закладів профосвіти;
  • запровадження гнучких індивідуальних траєкторій і державних грантів у вищій освіті;
  • комплексну модернізацію мережі університетів та наукових установ;
  • реформування системи фінансування науки на засадах об'єктивного оцінювання.

Підтримка міжнародних партнерів допоможе українській системі освіти і науки не лише відновитися, але провести масштабну модернізацію та інтеграцію в європейський простір.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
160

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110518

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11625

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17731

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді