Кабінет Міністрів вніс зміни до Положення про МОН

У рішенні Кабінету Міністрів йдеться про видозмінені функції Міністерства освіти і науки

Кабінет Міністрів вніс зміни до Положення про МОН

Як школам працювати з 24 лютого по 30 квітня: рекомендації МОН

Кабінет Міністрів ухвалив зміни до Положення про Міністерство освіти і науки України.

Як зазначає МОН України, урядова постанова розроблена з метою приведення Положення у відповідність до законів України «Про освіту», «Про фахову передвищу освіту», «Про повну загальну середню освіту».

Таким чином, у постанові КМУ повідомляється про оновлені функції МОН, серед яких:

  • визначення перспектив і пріоритетних напрямів розвитку різних ланок освіти,
  • ліцензування освітньої діяльності,
  • розроблення проєктів ліцензійних умов провадження освітньої діяльності і змін до них,
  • державний нагляд за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов провадження освітньої діяльності,
  • затвердження порядку проведення експертизи освітніх програм тощо.

Зокрема, до функцій Міносвіти відноситься затвердження порядку надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам, затвердження порядку проведення інституційного аудиту та позапланових перевірок закладів освіти, проведення атестації закладів професійної (професійно-технічної) освіти, проведення спеціальної перевірки відомостей щодо освіти, наявності наукового ступеня, вченого звання стосовно осіб, які претендують на зайняття посад із підвищеним корупційним ризиком.

Також освітнє відомство має повноваження у сфері формування пропозицій щодо обсягу освітніх субвенцій, серед іншого, додається право розробляти і подавати на затвердження Кабінету Міністрів формулу розподілу освітніх субвенцій, порядки та умови розподілу інших трансфертів з державного бюджету на загальну середню освіту місцевим бюджетам.

У частині реалізації державної політики з питань стипендіального забезпечення, нагородження та преміювання відповідно до законодавства МОН України подаватиме пропозиції щодо надання грантів Президента для підтримки наукових досліджень молодих вчених та докторам наук для здійснення наукових досліджень.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
9911

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12273

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді