Як комплектувати спеціальні групи для дітей з порушеннями мовлення

3054

Запитання

За яким принципом комплектувати групи для дітей з порушеннями мовлення та з якого віку зараховувати дітей до спеціальних груп?

Відповідь

Як замінити вихователів, які йдуть у відпустку: 4 способи

До закладів дошкільної освіти (груп) для дітей з порушеннями мовлення зараховують дітей, які мають тяжкі мовленнєві розлади, ринолалію, заїкуватість, фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення при збереженому слусі та інтелекті. Це визначає пункт 18 Порядку комплектування дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу, затверджений спільним наказом МОН, МОЗ від 27.03.2006 № 240/165.

Заняття з розвитку мовлення дітей дошкільного віку

Комплектуйте групи за віковими ознаками з урахуванням характеру і рівня мовленнєвого недорозвинення.

Для дітей з однорідними мовленнєвими розладами створюйте окремі групи з обов’язковим індивідуальним обліком їхнього мовленнєвого розвитку.

У групи для дітей з тяжкими мовленнєвими порушеннями зараховуйте дітей:

  • з 2-х років — ринолалія, заїкуватість, загальне недорозвинення, алалія, афазія, дизартрія;
  • з 4-х років — фонетико-фонематичне недорозвинення, дислалія.

Комбіноване заняття з розвитку мовлення

Для успішної корекції мовленнєвих порушень у дітей групи укомплектовуйте дітьми одного віку з однорідними мовленнєвими розладами.

Відповідь підготувала редакція журналу «Практика управління дошкільним закладом» відповідно до

листа МОН від 11.05.2021 № 4.5/1079-21

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4936