Як комплектувати спеціальні групи для дітей з порушеннями мовлення

5770
Автор
директор Комунальної установи «Рівненський інклюзивно-ресурсний центр № 2» Рівненської міської ради

Запитання

За яким принципом комплектувати групи для дітей з порушеннями мовлення та з якого віку зараховувати дітей до спеціальних груп?

Відповідь

Вимоги до формування спеціальних груп визначають такі нормативні документи:

Як організувати роботу команди психолого‑педагогічного супроводу

До спеціальної групи зараховують дітей з особливими освітніми потребами віком від двох до семи або восьми років.

Наповнюваність спеціальної групи для дітей з мовленнєвими труднощами залежить від рекомендованого рівня підтримки, якого потребують діти:

рівень підтримки

максимальна кількість дітей у групі

2, 3

12

3, 4

10

4, 5

8

У разі неможливості сформувати окрему групу через недостатню кількість дітей до однієї групи зараховуються діти з функціональними мовленнєвими труднощами, які потребують другого — п’ятого рівня підтримки, у кількості не більше 10 осіб.

Заняття з розвитку мовлення дітей дошкільного віку

Комбіноване заняття з розвитку мовлення

Висновок

Комплектуйте групи для дітей з порушеннями мовлення у ЗДО з врахуванням рекомендованого інклюзивно-ресурсним центром рівня підтримки дітей та відповідно до вимог Положення про спеціальний дитячий садок, Порядку утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76697

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8276

Національна стратегія розвитку інклюзивного навчання: цілі, зміст, алгоритми

Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та операційний план з її реалізації на 2024–2026 роки затвердив КМУ 7 червня 2024 року. Основне про Стратегію читайте у статті.
51448