Як комплектувати спеціальні групи для дітей з порушеннями мовлення

3311

Запитання

За яким принципом комплектувати групи для дітей з порушеннями мовлення та з якого віку зараховувати дітей до спеціальних груп?

Відповідь

Протокол засідань команди психолого‑педагогічного супроводу

До закладів дошкільної освіти (груп) для дітей з порушеннями мовлення зараховують дітей, які мають тяжкі мовленнєві розлади, ринолалію, заїкуватість, фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення при збереженому слусі та інтелекті. Це визначає пункт 18 Порядку комплектування дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу, затверджений спільним наказом МОН, МОЗ від 27.03.2006 № 240/165.

Заняття з розвитку мовлення дітей дошкільного віку

Комплектуйте групи за віковими ознаками з урахуванням характеру і рівня мовленнєвого недорозвинення.

Для дітей з однорідними мовленнєвими розладами створюйте окремі групи з обов’язковим індивідуальним обліком їхнього мовленнєвого розвитку.

У групи для дітей з тяжкими мовленнєвими порушеннями зараховуйте дітей:

  • з 2-х років — ринолалія, заїкуватість, загальне недорозвинення, алалія, афазія, дизартрія;
  • з 4-х років — фонетико-фонематичне недорозвинення, дислалія.

Комбіноване заняття з розвитку мовлення

Для успішної корекції мовленнєвих порушень у дітей групи укомплектовуйте дітьми одного віку з однорідними мовленнєвими розладами.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Плануйте справи, щоб встигати

Універсального рецепту, як побудувати день, щоб і робочі, і особисті справи встигнути виконати, немає. Але ж у вас точно є знайомі керівники, які якось із ними справляються. Прочитайте цю статтю і дізналися чотири секрети, як встигати виконувати робочі та особисті завдання і залишатися в ресурсному стані.
2643

Як скласти освітню програму: від теорії до практики

Освітня програма — обов’язковий документ ЗДО. Педагогічні колективи мають право обирати для використання в роботі чинні освітні програми, перелік та особливості реалізації яких обговорює та схвалює педагогічна рада закладу дошкільної освіти.
24419

Як організувати фізкультурно-оздоровчу роботу в закладі дошкільної освіти

Фізкультурно-оздоровчу роботу в дошкільних закладах проводять, аби забезпечити рухову активність дітей та сприяти їхньому повноцінному фізичному розвитку. Розглянемо основні завдання
31229