Так званий перелік обладнання для інклюзивного навчання (для інклюзивного та спеціального класів) визначає МОН.
З 05.06.2018 чинним є Типовий перелік спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти, затв. наказом МОН від 23.04.2018 № 414 (далі — Типовий перелік спецзасобів).
Як сформувати безпечне і здорове освітнє середовище
Навіщо перелік обладнання для інклюзивного навчання
Запроваджено державну підтримку особам з особливими освітніми потребами. Для цього Кабмін затвердив Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами.
Відтоді за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам оплачують видатки на:
- проведення (надання) додаткових корекційно-розвиткових занять (послуг)
- придбання спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку.
Спеціальні засоби корекції психофізичного розвитку призначені допомогти дитині опанувати навчальну програму.
На купівлю спецзасобів спрямовують до 35% загального обсягу видатків на кожну дитину ЗЗСО, яка потребує державної підтримки.
![image11](/webpcache/images/stat_pages/about/PUZO_250.png.webp)
Заклад отримав гуманітарну допомогу— маєте провести її облік. Підказки експерта допоможуть без помилок оприбуткувати та списати отримані ноутбуки, парти та стільці, господарські товари тощо.
⇒ Субвенція на освіту дітей з особливими освітніми потребами
Типовий перелік спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку для дітей з ООП затверджує МОН.
Якщо ЗЗСО відвідує кілька дітей з ООП, які мають однакові нозології, допустима закупівля спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку для спільного користування.
⊕ Договір на проведення корекційно-розвиткових занять
⊗ Акт приймання проведення корекційно-розвиткових занять
Типовий перелік спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку
У Типовому переліку спецзасобів виокремлено 11 розділів, у кожному з яких перелічено засоби й обладнання при провадженні інклюзивного навчання.
Структура Типового переліку спеціальних засобів корекції
Розділ | Засоби/обладнання |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
III. Обладнання для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та дітей зі складною структурою порушення |
|
| |
| |
| |
| |
| |
VI. Корекційні засоби навчання для дітей із сенсорними порушеннями (зі зниженим слухом та глухих учнів) |
|
| |
VII. Обладнання для дітей із сенсорними порушеннями (зі зниженим зором та для сліпих учнів) |
|
| |
| |
VIII. Корекційні засоби навчання для дітей сліпих та зі зниженим зором |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
IX. Обладнання для кабінету психологічної реабілітації
|
|
| |
|
♥ Корекційні програми для дітей з особливими потребами