МОН зазначає про гостру необхідність розвитку фізпідготовки в учнів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН затверджено рекомендації зі стратегічного розвитку фізвиховання учнівської молоді
МОН зазначає про гостру необхідність розвитку фізпідготовки в учнів

Як школам працювати з 24 лютого по 30 квітня: рекомендації МОН

65,1 % учнів у 2018/19 навчальному році мали недостатній рівень фізичної підготовленості.

Таку інформацію опублікували у Рекомендаціях щодо стратегічного розвитку фізичного виховання та спортивної підготовки серед учнівської молоді, що затверджені Міністерством освіти і науки.

Передбачається, що якщо діяти відповідно до рекомендацій, то це дозволить створити нову модель мотивації учнівської молоді до занять фізичною культурою та спортом, створити сучасну інфраструктуру для розвитку фізичного виховання та спортивної підготовки учнівської молоді, призведе до збільшення кількості школярів, залучених до занять фізичною культурою та спортом тощо.

Фізкультура в 1 класі НУШ: що врахувати

Згідно з результатами моніторингу Міносвіти, у 2018/19 навчальному році у понад 15 тисячах шкіл та закладів професійної освіти було проведено оцінювання фізичної підготовленості серед учнівської молоді. Але загалом до оцінювання було допущено лише 50,9 % учнів.

Проведене оцінювання показало, що:

  • високий рівень стану фізичної підготовленості мають лише 15,2 %;
  • достатній рівень фізичної підготовленості продемонстрували 19,7 % учнів;
  • середній рівень підготовки виявили у 12,3 % учнів;
  • низький у 3,7 %.

Водночас не було допущено до оцінювання 49,1 % учнів.

«Отже 65,1 % учнів у 2018/19 навчальному році мали недостатній рівень фізичної підготовленості. Протягом 2019/20 навчального року спостерігалось зниження рухової активності молоді. У 2020 році ситуація ускладнилась через введення карантинних заходів з спричинених значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19», — акцентують у МОН України.

На думку експертів Міністерства, така ситуація вимагає кардинальних змін та модернізації підходів до розвитку та популяризації фізичної культури учнів та учнівського спорту.

В освітньому відомстві зазначають, що запроваджені рекомендації створені з метою визначення пріоритетних напрямків діяльності та розроблення механізмів для створення умов до оздоровчої рухової активності та популяризації здорового способу життя, забезпечення доступності спорту для учнівської молоді, формування ціннісного ставлення до власного фізичного здоров'я, спортивних і духовних досягнень, гуманістичних цінностей і патріотичних почуттів.

Заплановано, що організаційне забезпечення реалізації рекомендацій здійснюватиметься шляхом розроблення та прийняття в установленому порядку плану заходів, спрямованих на реалізацію їх положень, та їх виконання, проведення моніторингу стану виконання.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168900

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71908

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8130

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35103

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді