МОН зазначає про гостру необхідність розвитку фізпідготовки в учнів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН затверджено рекомендації зі стратегічного розвитку фізвиховання учнівської молоді
МОН зазначає про гостру необхідність розвитку фізпідготовки в учнів

Як школам працювати з 24 лютого по 30 квітня: рекомендації МОН

65,1 % учнів у 2018/19 навчальному році мали недостатній рівень фізичної підготовленості.

Таку інформацію опублікували у Рекомендаціях щодо стратегічного розвитку фізичного виховання та спортивної підготовки серед учнівської молоді, що затверджені Міністерством освіти і науки.

Передбачається, що якщо діяти відповідно до рекомендацій, то це дозволить створити нову модель мотивації учнівської молоді до занять фізичною культурою та спортом, створити сучасну інфраструктуру для розвитку фізичного виховання та спортивної підготовки учнівської молоді, призведе до збільшення кількості школярів, залучених до занять фізичною культурою та спортом тощо.

Фізкультура в 1 класі НУШ: що врахувати

Згідно з результатами моніторингу Міносвіти, у 2018/19 навчальному році у понад 15 тисячах шкіл та закладів професійної освіти було проведено оцінювання фізичної підготовленості серед учнівської молоді. Але загалом до оцінювання було допущено лише 50,9 % учнів.

Проведене оцінювання показало, що:

  • високий рівень стану фізичної підготовленості мають лише 15,2 %;
  • достатній рівень фізичної підготовленості продемонстрували 19,7 % учнів;
  • середній рівень підготовки виявили у 12,3 % учнів;
  • низький у 3,7 %.

Водночас не було допущено до оцінювання 49,1 % учнів.

«Отже 65,1 % учнів у 2018/19 навчальному році мали недостатній рівень фізичної підготовленості. Протягом 2019/20 навчального року спостерігалось зниження рухової активності молоді. У 2020 році ситуація ускладнилась через введення карантинних заходів з спричинених значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19», — акцентують у МОН України.

На думку експертів Міністерства, така ситуація вимагає кардинальних змін та модернізації підходів до розвитку та популяризації фізичної культури учнів та учнівського спорту.

В освітньому відомстві зазначають, що запроваджені рекомендації створені з метою визначення пріоритетних напрямків діяльності та розроблення механізмів для створення умов до оздоровчої рухової активності та популяризації здорового способу життя, забезпечення доступності спорту для учнівської молоді, формування ціннісного ставлення до власного фізичного здоров'я, спортивних і духовних досягнень, гуманістичних цінностей і патріотичних почуттів.

Заплановано, що організаційне забезпечення реалізації рекомендацій здійснюватиметься шляхом розроблення та прийняття в установленому порядку плану заходів, спрямованих на реалізацію їх положень, та їх виконання, проведення моніторингу стану виконання.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
62358

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1704

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
333

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54259

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
788

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді