Державна служба якості освіти України і Цифрове видавництво Експертус: підсумки співпраці у 2020-му

19 лютого Руслан Гурак, голова Державної служби якості освіти України (далі — Служба), презентував “Публічний звіт за результатами діяльності 2020 року”. Серед здобутків — і спільні проєкти з Цифровим видавництвом Експертус.

Нагадаємо, що у 2019 році Служба та Цифрове видавництво Експертус уклали Меморандум про співпрацю, в межах якого вже два роки реалізує спільні ідеї задля ще повнішого інформаційно-комунікаційного забезпечення у сфері освіти та підвищення поінформованості освітянської спільноти.

Тож у 2020 році видавництво та Служба працювали одразу у трьох напрямах: проведення вебінарів для керівників закладів освіти, конкурсу та публікація статей в журналах «Практика управління закладом освіти», "Практика управління дошкільним закладом", «Заступник директора школи».

У співпраці з інформаційними партнерами:

Цифровим видавництвом Експертус (журнали «Практика управління закладом освіти», «Заступник директора школи», Портал освітян України «Педрада»):

- проведено шість вебінарів з питань забезпечення якості освіти та сертифікації педагогічних працівників;
- розроблено серію відеороликів (10 од.) щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у школах;
- проведено І Всеукраїнський конкурс «Директор 2020: краща практика»;
- опубліковано близько 100 статей працівників Служби та її територіальних органів.

Джерело: «Публічний звіт голови Державної служби якості освіти України а 2020 рік»

I Всеукраїнський конкурс керівників закладів освіти «Директор 2020: краща практика»

У 2020 році редакції журналів “Практика управління закладом освіти” та “Практика управління дошкільним закладом” спільно з Державною службою якості освіти України організували та провели I Всеукраїнський конкурс керівників закладів освіти «Директор 2020: краща практика».

Участь у конкурсі взяли 325 керівників закладів дошкільної та загальної середньої освіти з 24 областей. Оцінювали роботи журі у складі: фахівців Державної служби якості освіти України, очільника ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» та фахівців Цифрового видавництва Експертус.

Про конкурс у журналі "Практика управління закладом освіти"

Конкурс було присвячено питанню побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Церемонія нагородження переможців пройшла у приміщенні Державної служби якості освіти з дотриманням усіх заходів безпеки.

Найліпші конкурсні роботи опублікують в Абетці для директора — рекомендаціях до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі освіти від Служби, у журналах «Практика управління закладом освіти» та «Практика управління дошкільним закладом» та в електронному посібнику для передплатників електронної версії журналу.

Церемонія нагородження

Перегляньте більше:

Статті переможців:

Наталія Малишева:"Як створили освітнє середовище, яке мотивує, активізує, зберігає та розвиває"

Олена Здор: "Як запровадити брендинг — новий механізм забезпечення якості освіти: перші два кроки"

Про переможців:

Докладно про конкурс:

Статті у журналах “Практика управління дошкільним закладом” і “Практика управління закладом освіти”

Статті для керівників закладів дошкільної освіти:

Статті для керівників закладів загальної середньої освіти:

Вебінари з експертами Служби

Щоб переглянути вебінари, зареєструйтеся.

Програма "Внутрішня система забезпечення якості освіти у школі"

За експертної підтримки Державної служби якості освіти України редакція Експертус Освіти розробила програму "Внутрішня система забезпечення якості освіти". З нею ви усвідомите траєкторію розвитку школи, опрацюєте алгоритм, методи і напрями самооцінювання. Візьміть демо, аби спробувать безплатно.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
9911

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12273

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді