Визначено переможців Всеукраїнського конкурсу «Директор 2020: краща практика»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

07 грудня 2020 року відбулася церемонія нагородження переможців конкурсу «Директор 2020: краща практика»

Внутрішня система забезпечення якості освіти: ГОТОВИЙ АЛГОРИТМ

Конкурс було присвячено питанню побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Церемонія нагородження пройшла у приміщенні Державної служби якості освіти з дотриманням усіх заходів безпеки. Модерувала її Ніна Омельяненко, шеф-редактор управлінських видань Експертус Освіта.

«Саме у співпраці Служби та Цифрового видавництва Експертус вдалося започаткувати І Всеукраїнський конкурс ”Директор 2020: краща практика”. Участь у конкурсах дає освітянам змогу удосконалювати свої знання та отримувати безцінний досвід», – зауважив Артем ТЕПЛЯКОВ, генеральний директор Цифрового видавництва Експертус.

Учасників заходу та всіх конкурсантів привітав Руслан ГУРАК, голова Державної служби якості освіти, та особисто вручив розробникам найкращих практик внутрішньої системи забезпечення якості освіти сертифікати й друковані примірники рекомендацій «Абетка для директора».

Переможцями конкурсу стали:

  • ЗДОР Олена, директорка Дніпрорудненської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів «Талант» Запорізької обл.;
  • МАЛИШЕВА Наталія, директорка закладу дошкільної освіти № 140 «Малятко», м. Миколаїв.

Визначено переможців Всеукраїнського конкурсу «Директор 2020: краща практика»

Від Цифрового видавництва Експертус переможці отримали унікальну статуетку переможця конкурсу, грошову премію в розмірі 20 тис грн, добірку фахових видань. Також переможець у номінації «Загальна середня освіта» Здор Олена отримала подарунок від спонсора інтерактивну дошку від компанії Intboard, а переможець у номінації «Дошкільна освіта» Наталія Малишева — документ-камеру від TM «NEOR».

Своє захоплення учасниками конкурсу висловила Лариса Ільченко, керівник Експертус Освіта:

«Взяти участь у І Всеукраїнському конкурсі управлінських практик та ще й присвяченому порівняно новій для керівників темі розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, – стало викликом для них. До того ж непросто описати свій успішний досвід так, щоб інші керівники могли впровадити його у своєму закладі. Та всі ці труднощі не спинили тих, хто звик досягати успіху, докопуватися суті, відповідати за свої управлінські рішення. Тому про кожного керівника-конкурсанта можна сказати: прогресивний, творчий, амбітний, відповідальний».

«Керівники-конкурсанти є провідниками управлінської майстерності, філософами освітнього процесу. Відповідно і роботи їхні унікальні. З кращими практиками освітяни обов’язково ознайомляться. Роботи опублікуємо в журналах Практика управління дошкільним закладом і Практика управління закладом освіти. Та й не лише роботи. Маємо хороші плани з Державною службою якості освіти України щодо поширення кращої практики, зокрема доповнення Абетки для директора», - зауважила Вікторія Третяк, головний редактор журналів «Практика управління закладом освіти», «Практика управління дошкільним закладом».

Найбільше конкурсних робіт надійшло від керівників закладів освіти з Донецької, Дніпропетровської та Тернопільської областей.

Визначено переможців Всеукраїнського конкурсу «Директор 2020: краща практика» Визначено переможців Всеукраїнського конкурсу «Директор 2020: краща практика»

ТОП-10 фіналістів конкурсу:

  • у сфері дошкільної освіти:

  • Андрушків Галина, заклад дошкільної освіти № 36 «Пролісок», м. Добропілля Донецької обл.;
  • Атаманчук Мар'яна, дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 32 «Солов'ятко», м. Івано-Франківськ;
  • Головата Оксана, заклад дошкільної освіти «Первісток», м. Івано-Франківськ;
  • Димитрюк Анна, заклад дошкільної освіти № 10 «Калинка», м. Покровськ Донецької обл.;
  • Дроб'язко Олександр, заклад дошкільної освіти № 2 «Теремок», м. Заводське Полтавської обл.;
  • Ковляшенко Валентина, дошкільний навчальний заклад № 23 «Чебурашка», м. Дружківка Донецької обл.;
  • Лозінська Наталія, Камянець-Подільський міський дошкільний навчальний заклад № 17 «Світлячок», Хмельницька обл.;
  • Малишева Наталія, заклад дошкільної освіти № 140 «Малятко», м. Миколаїв;
  • Мангушлу Оксана, дошкільний навчальний заклад загального розвитку № 29 «Джерельце», м. Добропілля Донецької обл.;
  • Сімончук Людмила, дошкільний навчальний заклад № 9 «Пролісок», м. Нетішин Хмельницької обл.;
  • у сфері загальної середньої освіти:

  • Амєліна Олена, Каховський НВК «Гімназія − спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов», Херсонська обл.;
  • Войчишин Олександра, Заліщицька державна гімназія, Тернопільська обл.;
  • Здор Олена Василівна, Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант», Запорізька обл.;
  • Іваницька Наталія, Чернігівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 35;
  • Карпенко Олена, Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 42;
  • Козак Лілія, опорний заклад «Більче-Золотецький НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів», с. Більче-Золоте Тернопільської обл.;
  • Короткова Наталія, Первомайська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5, Миколаївська обл.;
  • Мітько Марина, заклад загальної середньої освіти с. Кременівка Донецької обл.;
  • Позняков Павло, Житомирський міський ліцей № 25;
  • Різник Людмила, Коврайський НВК імені Г. С. Сковороди, Черкаська обл.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168951

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71935

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8141

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35121

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді