До 1 жовтня триває реєстрація на І Всеукраїнський конкурс для керівників закладів освіти «Директор 2020: краща практика». Отримайте визнання, грошовий приз — 20 000 грн та інші подарунки від спонсорів
Перейти на сайт конкурсу
Державна служба якості освіти України, журнали «Практика управління закладом освіти» та «Практика управління дошкільним закладом» запрошують до участі у І Всеукраїнському конкурсі для керівників закладів освіти «Директор 2020: краща практика».
Кілька прикмет: створює безпечний і комфортний освітній простір у закладі, реалізує власні уявлення про виховання, навчання і розвиток, забезпечує умови для самореалізації дітей та педагогів.
Ще маєте шанс взяти участь у Конкурсі. Все що потрібно - розказати про те, як забезпечуєте якість освітньої діяльності у закладі освіти. Конкурсна робота може бути про освітнє середовище закладу освіти, оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти, налагодження роботи з працівниками закладу, управлінські процеси. Ми впевнені – Вам є чим поділитися!
Деталі конкурсу
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів