МОН хоче забезпечити надання якісних послуг дітям з ООП за місцем їх проживання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

11 лютого відбулося засідання Міжвідомчої комісії з питань охорони дитинства, в якому взяли участь Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет, Міністр соціальної політики Марина Лазебна, Міністр охорони здоров’я Максим Степанов та інші представники органів державної влади, дотичні до сфери захисту прав дітей

МОН хоче забезпечити надання якісних послуг дітям з ООП за місцем їх проживання

Рекомендації МОН щодо організації навчання осіб з ООП: чи все врахували

На засіданні обговорювали проблеми та виклики в процесі реалізації Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017–2026 роки й реформи децентралізації щодо функціонування закладів інституційного догляду і виховання.

Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет звернув увагу на те, що виконання Стратегії має здійснюватися після забезпечення місцевими органами влади додаткової підтримки дітей з особливими освітніми потребами. Зокрема, МОН планує реалізувати такі заходи:

  • створити доступну інфраструктуру
  • долучити педагогічних працівників, тифлопедагогів, сурдопедагогів, корекційних педагогів для навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, медичних і соціальних фахівців для надання відповідних послуг за місцем проживання.

«МОН не вбачає за доцільне закриття спеціальних закладів освіти, в яких надаються високоспеціалізовані освітні послуги для дітей зі складними фізичними та інтелектуальними порушеннями. Їх діяльність ґрунтується на світовому досвіді. Такі заклади освіти з високим кадровим і технічним потенціалом мають стати майданчиком для розвитку інклюзивної освіти», – наголосив Сергій Шкарлет.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Реформа профільної середньої освіти: як це відбувається

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1074

Профільна середня освіта: державний стандарт

КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
1777

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді