МОН хоче забезпечити надання якісних послуг дітям з ООП за місцем їх проживання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

11 лютого відбулося засідання Міжвідомчої комісії з питань охорони дитинства, в якому взяли участь Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет, Міністр соціальної політики Марина Лазебна, Міністр охорони здоров’я Максим Степанов та інші представники органів державної влади, дотичні до сфери захисту прав дітей

МОН хоче забезпечити надання якісних послуг дітям з ООП за місцем їх проживання

Рекомендації МОН щодо організації навчання осіб з ООП: чи все врахували

На засіданні обговорювали проблеми та виклики в процесі реалізації Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017–2026 роки й реформи децентралізації щодо функціонування закладів інституційного догляду і виховання.

Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет звернув увагу на те, що виконання Стратегії має здійснюватися після забезпечення місцевими органами влади додаткової підтримки дітей з особливими освітніми потребами. Зокрема, МОН планує реалізувати такі заходи:

  • створити доступну інфраструктуру
  • долучити педагогічних працівників, тифлопедагогів, сурдопедагогів, корекційних педагогів для навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, медичних і соціальних фахівців для надання відповідних послуг за місцем проживання.

«МОН не вбачає за доцільне закриття спеціальних закладів освіти, в яких надаються високоспеціалізовані освітні послуги для дітей зі складними фізичними та інтелектуальними порушеннями. Їх діяльність ґрунтується на світовому досвіді. Такі заклади освіти з високим кадровим і технічним потенціалом мають стати майданчиком для розвитку інклюзивної освіти», – наголосив Сергій Шкарлет.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпечні заклади освіти у період війни

Мета Концепції безпеки закладів освіти – створити рівні, належні та безпечні умови здобуття освіти, організувати безпечний освітній простір в умовах війни. Концепція залишається актуальною, тож пригадайте основі її положення.
5278

Атестація вчителів у 2025 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
96903

Як організувати цивільний захист у школі

Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
102276

Літні канікули 2025: коли і як відпочиватимуть школярі

Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
1248

Академічна недоброчесність у школі: приклади та відповідальність

У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
28103

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді