Перша стратегічна сесія «Роль держави в питаннях євроінтеграції»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

9 лютого 2021 року Державна служба якості освіти та її територіальні органи спільно з проєктом Association4U за підтримки Офісу Віце-прем’єр-міністерки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України провели першу стратегічну сесію «Роль держави в питаннях євроінтеграції».

Чи запобігли перехресного забруднення: шість чеклістів

Під час онлайн-зустрічі учасники ознайомилися з головними завданнями проведення всеукраїнської роз’яснювально-інформаційної кампанії EUkраїна під час комунікації євроінтеграційних ініціатив і реформ з питань забезпечення якості освіти та освітньої діяльності.

Не лише права, а й обов'язки учнів

Зокрема, представники проєкту Association4U наголосили, що метою кампанії є підвищення рівня обізнаності громадян України щодо переваг євроінтеграції, базових європейських цінностей та підсилити роль держави в процесі євроінтеграції країни.

Відтак урядова кампанія EUkраїна розкриває практичний зміст євроінтеграції, її переваги та можливості, а також пояснює суть шести основних цінностей Європейського Союзу:

  • демократія
  • рівність
  • гідність
  • права людини
  • верховенство права
  • свобода.

Права та обов’язки педагогічних працівників

Саме інтеграція європейських цінностей в українське суспільство дозволить створити фундамент для ефективного функціонування і стрімкого розвитку України.

Нагадуємо, 21 грудня 2020 року стартувала інформаційна кампанія «EUkраїна». Проєкт ініційовано Віце-прем’єр-міністеркою з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні та проєкту ЄС «Association4U».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54075

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
625

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110809

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді