Руслан ГУРАК: Задля організації освітнього процесу в школах, задоволення потреб дітей заклади освіти і громади повинні мати дієві інструменти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

9 лютого 2021 року відбувся Партнерський форум «Освіта України 2021: стратегічні цілі та пріоритетні напрями»

Новий Порядок медичного обслуговування учнів: ГОЛОВНЕ

Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК виступив у панельній дискусії щодо забезпечення доступної та якісної освіти в умовах проведення адміністративно-територіальної реформи.

«Задля організації освітнього процесу в закладах освіти, задоволення потреб дітей школи і громади повинні мати дієві, надійні та узгоджені інструменти, створені на основі спільних принципів та цінностей», – зауважив Руслан ГУРАК. – Одним з таких інструментів є методичні рекомендації щодо формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах, розроблені Державною службою якості освіти».

Голова Служби звернув увагу, що заклад освіти – це територія успіху, комфорту, розвитку і безпеки для навчання та професійної діяльності. Лише в партнерстві та об’єднавши зусилля державних, місцевих органів управління освітою, шкіл, зможемо створити такий заклад.

«Удосконалення освітнього та управлінського процесів залежить від формування спільного розуміння якості освітньої діяльності, запровадження закладами щорічного самооцінювання, а також використання засновниками уніфікованих критеріїв та індикаторів для оцінювання якості освітньої діяльності на територіях», – наголосив Руслан ГУРАК.

Голова Служби підкреслив, що Державною службою якості освіти та її управліннями в областях проводиться інституційний аудит шкіл, за результатами якого заклад отримує рекомендації, практичні поради, як саме покращити свою діяльність. Важливо, щоб і керівники об’єднаних територіальних громад (засновники) враховували цей документ під час прийняття управлінських рішень, спрямованих на підвищення якості освіти.

Метою проведення Партнерського форуму стало визначення стратегічних цілей розвитку освіти в період проведення адміністративно-територіальної реформи й децентралізації влади в Україні, обговорення широкого кола найбільш актуальних питань реформування галузі.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4645

Атестація вчителів у 2026 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
99749

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22608

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді