Руслан ГУРАК: Задля організації освітнього процесу в школах, задоволення потреб дітей заклади освіти і громади повинні мати дієві інструменти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

9 лютого 2021 року відбувся Партнерський форум «Освіта України 2021: стратегічні цілі та пріоритетні напрями»

Новий Порядок медичного обслуговування учнів: ГОЛОВНЕ

Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК виступив у панельній дискусії щодо забезпечення доступної та якісної освіти в умовах проведення адміністративно-територіальної реформи.

«Задля організації освітнього процесу в закладах освіти, задоволення потреб дітей школи і громади повинні мати дієві, надійні та узгоджені інструменти, створені на основі спільних принципів та цінностей», – зауважив Руслан ГУРАК. – Одним з таких інструментів є методичні рекомендації щодо формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах, розроблені Державною службою якості освіти».

Голова Служби звернув увагу, що заклад освіти – це територія успіху, комфорту, розвитку і безпеки для навчання та професійної діяльності. Лише в партнерстві та об’єднавши зусилля державних, місцевих органів управління освітою, шкіл, зможемо створити такий заклад.

«Удосконалення освітнього та управлінського процесів залежить від формування спільного розуміння якості освітньої діяльності, запровадження закладами щорічного самооцінювання, а також використання засновниками уніфікованих критеріїв та індикаторів для оцінювання якості освітньої діяльності на територіях», – наголосив Руслан ГУРАК.

Голова Служби підкреслив, що Державною службою якості освіти та її управліннями в областях проводиться інституційний аудит шкіл, за результатами якого заклад отримує рекомендації, практичні поради, як саме покращити свою діяльність. Важливо, щоб і керівники об’єднаних територіальних громад (засновники) враховували цей документ під час прийняття управлінських рішень, спрямованих на підвищення якості освіти.

Метою проведення Партнерського форуму стало визначення стратегічних цілей розвитку освіти в період проведення адміністративно-територіальної реформи й децентралізації влади в Україні, обговорення широкого кола найбільш актуальних питань реформування галузі.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110363

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11596

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17690

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді