МОН дало роз’яснення щодо часу використання гаджетів на уроці

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учителі мають слідкувати, щоб не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
МОН дало роз’яснення щодо часу використання гаджетів на уроці

Вимоги нового Санітарного регламенту: АКТУАЛЬНІ ЧЕКЛІСТИ

Під час використання технічних засобів навчання вчителі мають чергувати види навчальної діяльності та не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами.

Норми містяться у новому Санітарному регламенті для шкіл, що набрав чинності з 1 січня цього року.

Так, безперервна тривалість навчальної діяльності з технічним засобом навчання для учнів 1-го класу не може перевищувати 10 хвилин, для учнів 2 - 4 класів - не більше 15 хвилин.

Учні 5 - 7 класів можуть використовувати технічні засоби навчання не більше 20 хвилин впродовж одного уроку.

Для учнів 8 - 9 класів цей інтервал не може перевищувати 20 - 25 хвилин.

Також рекомендують проводитись вправи з рухової активності та вправи гімнастики для очей.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
125

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54085

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
639

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110837

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді