МОН дало роз’яснення щодо часу використання гаджетів на уроці

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учителі мають слідкувати, щоб не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
МОН дало роз’яснення щодо часу використання гаджетів на уроці

Вимоги нового Санітарного регламенту: АКТУАЛЬНІ ЧЕКЛІСТИ

Під час використання технічних засобів навчання вчителі мають чергувати види навчальної діяльності та не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами.

Норми містяться у новому Санітарному регламенті для шкіл, що набрав чинності з 1 січня цього року.

Так, безперервна тривалість навчальної діяльності з технічним засобом навчання для учнів 1-го класу не може перевищувати 10 хвилин, для учнів 2 - 4 класів - не більше 15 хвилин.

Учні 5 - 7 класів можуть використовувати технічні засоби навчання не більше 20 хвилин впродовж одного уроку.

Для учнів 8 - 9 класів цей інтервал не може перевищувати 20 - 25 хвилин.

Також рекомендують проводитись вправи з рухової активності та вправи гімнастики для очей.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168896

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71905

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8127

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35103

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді