Принципи гендерної рівності в освіті: що передбачено

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

11 вересня 2020 року Україна отримала офіційний статус учасниці «Партнерства Біарріц» – міжнародної ініціативи рівних прав і можливостей для всіх
Принципи гендерної рівності в освіті: що передбачено

Вправа на з’ясування різниці між поняттями «гендер» і «стать»

Кабмін видав розпорядження, де Україна взяла на себе зобов’язання в п’яти сферах.

«Стереотипи про роль жінок і чоловіків мають змінитися, починаючи зі сфери освіти. Саме тому МОН є одним із суб'єктів міжнародної ініціативи “Партнерство Біарріц” і виконує зобов’язання з утвердження гендерної рівності», – зазначив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет.

План заходів передбачає:

  • розвиток безбар’єрного публічного простору, дружнього до сімей з дітьми та маломобільних груп населення;
  • навчання дітей принципів рівності жінок і чоловіків;
  • запобігання насильству;
  • зменшення розриву в оплаті праці жінок і чоловіків;
  • створення більших можливостей для чоловіків піклуватися про дітей.
  • розроблення та затвердження Стратегії впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 року;
  • затвердження плану заходів з реалізації Стратегії впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 року;
  • запровадження антидискримінаційної експертизи освітнього контенту.
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53971

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
213

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110649

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді