Другий семестр для учнів: яким буде та що врахувати

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У багатьох містах 11 січня починається ІІ семестр 2020-2021 навчального року

Другий семестр для учнів: яким буде та що врахувати

Чи знаєте ви свої директорські обов’язки

Через локдаун, школи навчатимуть учнів у дистанційному режимі.

Другий семестр – це семестр підвищеної уваги до випускників (4, 9, 11 класи). Директорка Департаменту освіти і науки Києва Олена Фіданян розповіла на своїй сторінці у Facebook про особливості ІІ семестру для учнів.

Зокрема, за словами Олени Фіданян, тепер не буде поділу на чверті. Раніше ця чверть завжди переривалася на карантин через грип або сильні морози.

«У цей період ми ніколи не організовували ні змішаного, ні дистанційного навчання. Видавали розпорядження та накази про те, що навчальні програми з предметів будуть виконані за рахунок ущільнення навчального матеріалу», – додала Фіданян.

Другий семестр для учнів: яким буде та що врахувати
НІНА ОМЕЛЬЯНЕНКОшеф-редактор управлінських видань Експертус Освіта
Коли оформлювали документи про підвищення кваліфікації запитань виникало чимало? Ще й працівники приносять сертифікати про участь у вебінарах, семінарах, просять їх врахувати як підвищення кваліфікації? Як правильно оформити документи у 2021 році, щоб зробити все якісно. Пропоную маршрут із питань підвищення кваліфікації прокласти помісячно.

Як особливості другого семестру

  • розроблені можливі варіанти проведення ЗНО – їх близько чотирьох. Але остаточно варіанту ще немає
  • семестр розпочинається дистанційно для учнів у Києві. МОН рекомендує школам перейти на онлайн-навчання або продовжити канікули. Але кожна школа приймає рішення самостійно
  • для спілкування з батьками учнів рекомендували створити шкільні електронні скриньки
  • надати роз'яснення, що онлайн-урок не може тривати 45 хвилин. Зокрема, безперервна тривалість уроків з дистанційно з технічними засобами навчання повинна бути:

– для учнів 1 класів – не більше 10 хвилин;

– для учнів 2 – 4 класів – не більше 15 хвилин;

– для учнів 7 класів – не більше 20 хвилин;

– для учнів 8 – 9 класів – 20 – 25 хвилин;

– для учнів 10–11 (12) класів на 1-й годині занять до 30 хвилин, на 2-й годині занять – 20 хвилин.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
184

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110575

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11634

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17753

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді