МОН просить Європейський Союз підтримати інтеграцію української освіти

Заяви: як оформлювати та реєструвати МОН просить ЄС підтримати ініціативу інтеграції української освіти до європейського освітнього простору.
Таку інформацію повідомив заступник міністра Андрій Вітренко під час зустрічі з генеральною директоркою Європейської комісії з питань освіти, молоді, спорту та культури Теміс Крістофіду.
Україна просить підтримати проведення спільного дослідження щодо перегляду статусу України в програмі ЄС «Еразмус+» із країни-партнера на програмну країну.
Крім того, міністерство просить надати можливість українським учителям, а також закладам освіти брати участь у програмі «eTwinning» та долучити Україну до європейської освітньої інформаційної системи «Eurydice Network».
⇒ Мотивація до самоосвіти вчителів
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Інклюзивно-ресурсний центр: принципи діяльності, завдання, штатний розпис, документація. Що визначає Положення про інклюзивно-ресурсний центр: завдання, принципи діяльності