Розпочато роботу Екосистеми психологічної допомоги учасникам сфери освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Екосистема психологічної допомоги у сфері освіти охоплюватиме всіх учасників освітнього процесу

Екосистема психологічної підтримкиЯк підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад

В Україні презентували Екосистему психологічної допомоги у сфері освіти.

Відповідний проєкт було презентовано у межах Всеукраїнського освітнього форуму «Нові виміри безпеки: виклики та рішення».

Як зазначив міністр освіти та науки Сергій Шкарлет, психологічна допомога нині потрібна багатьом українцям, а передусім дітям.

«Дуже важливо її надавати професійно та системно. МОН залучає міжнародних і українських фахівців, а також використовує найкращі міжнародні практики та протоколи щодо надання психологічної допомоги під час воєнних дій», — акцентував очільник освітнього відомства.

Окрім того, Екосистема психологічної допомоги у сфері освіти має охопити всіх учасників освітнього процесу: освітян, шкільних психологів, керівників навчальних закладів, учнів, студентів та їх батьків.

Відвідування ЗДО без організації харчування: як оформити

Усі організовані заходи будуть спрямовані на осіб, які не мають фахової психологічної освіти та досвіду роботи із клінічними випадками.

«Але в нинішній ситуації всі учасники освітнього процесу потребують знань та навичок емоційної підтримки, вміння самим справлятись зі стресом та надавати першу психологічну допомогу іншим, якщо вони цього потребуватимуть», — наголошує директор Інституту модернізації змісту освіти Євген Баженков.

Зокрема, він повідомив, що наступним кроком має стати підготовка фахівців з-поміж шкільних психологів, які зможуть працювати зі складними випадками (посттравматичним стресовим розладом — ПТСР, депресією, тривожними станами тощо) у процесі перенаправлення.

Передбачається, що в межах Екосистеми психологічної допомоги у сфері освіти будуть створені 108 коротких відеоуроків, які допоможуть учителям та шкільним психологам підтримувати дітей у ресурсному стані під час освітнього процесу.

Фінансування зазначеного проєкту було здійснено завдяки підтримці Європейського Союзу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
132

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110508

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11617

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17722

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді