Оновлення системи діяльності ліцею

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Основними завданнями діяльності ліцею стануть виявлення та розвиток здібностей та обдарувань учнів

Положення про ліцейСкачати проєкт

Як підтримати колегу на самоізоляції

Міністерство освіти і науки України розробило проєкт Положення про ліцей.

Документ створеного проєкту опубліковано МОН для громадського обговорення.

Провідні завдання діяльності ліцеїв:

  1. виявлення та розвиток здібностей та обдарувань учнів, їхніх індивідуальних здібностей;
  2. досягнення ними результатів навчання, прогресу в розвитку;
  3. створення безпечного освітнього середовища для учасників освітнього процесу.

Зокрема, ліцеї впроваджуватимуть організацію вивчення профільних предметів, розробку та запровадження нових освітніх технологій і форм організації освітнього процесу.

Діти можуть бути прийнятими до державних, комунальних і корпоративних ліцеїв на конкурсних засадах. Окрім того, конкурси можуть проводитись для зарахування до державного та комунального ліцею дітей до 5-9 класів за умови, що кількість поданих заяв про зарахування перевищуватиме загальну кількість вільних місць у відповідних класах.

Структура та тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними та форми організації освітнього процесу в ліцеї визначатимуться педагогічною радою ліцею у межах часу, передбаченого його освітньою програмою.

Діти в ліцеї можуть навчатись в класах або групах, а також міжкласних проєктних групах учнів або навчальних кабінетах.

Також ліцей має змогу створювати у своєму закладі класи та групи з вечірньою або заочною, дистанційною формою навчання, а також інклюзивні класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами.

У складі ліцею передбачається можливість створювати тимчасові науково-дослідницькі класи або міжкласні проєктні групи учнів.

Директор виконує роль керівництва ліцею, а педагогічна рада – колегіального органа управління.

Громадське обговорення проєкту документа триватиме до 15 грудня 2020 року.

Зауваження та пропозиції до проєкту Положення у вигляді порівняльної таблиці можна надсилати на e-mail: [email protected].

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3689

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82013

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77739

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
54171

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді