Оновлення системи діяльності ліцею

Основними завданнями діяльності ліцею стануть виявлення та розвиток здібностей та обдарувань учнів

Положення про ліцейСкачати проєкт

Як підтримати колегу на самоізоляції

Міністерство освіти і науки України розробило проєкт Положення про ліцей.

Документ створеного проєкту опубліковано МОН для громадського обговорення.

Провідні завдання діяльності ліцеїв:

  1. виявлення та розвиток здібностей та обдарувань учнів, їхніх індивідуальних здібностей;
  2. досягнення ними результатів навчання, прогресу в розвитку;
  3. створення безпечного освітнього середовища для учасників освітнього процесу.

Зокрема, ліцеї впроваджуватимуть організацію вивчення профільних предметів, розробку та запровадження нових освітніх технологій і форм організації освітнього процесу.

Діти можуть бути прийнятими до державних, комунальних і корпоративних ліцеїв на конкурсних засадах. Окрім того, конкурси можуть проводитись для зарахування до державного та комунального ліцею дітей до 5-9 класів за умови, що кількість поданих заяв про зарахування перевищуватиме загальну кількість вільних місць у відповідних класах.

Структура та тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними та форми організації освітнього процесу в ліцеї визначатимуться педагогічною радою ліцею у межах часу, передбаченого його освітньою програмою.

Діти в ліцеї можуть навчатись в класах або групах, а також міжкласних проєктних групах учнів або навчальних кабінетах.

Також ліцей має змогу створювати у своєму закладі класи та групи з вечірньою або заочною, дистанційною формою навчання, а також інклюзивні класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами.

У складі ліцею передбачається можливість створювати тимчасові науково-дослідницькі класи або міжкласні проєктні групи учнів.

Директор виконує роль керівництва ліцею, а педагогічна рада – колегіального органа управління.

Громадське обговорення проєкту документа триватиме до 15 грудня 2020 року.

Зауваження та пропозиції до проєкту Положення у вигляді порівняльної таблиці можна надсилати на e-mail: [email protected].

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Сертифікація вчителів: що варто знати у 2024 році

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів. А токож, коли буде проходити кожен етап сертифікації.
72623

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді