Е-щоденник фізичного та психологічного здоров’я школярів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Очільниця освітнього департаменту столиці Олена Фіданян пропонує вчителям завести електронний щоденник фізичного та психологічного здоров’я учнів

Як побороти страх заразитися коронавірусом

Свою пропозицію очільниця опублікувала в себе на сторінці Фейсбук.

«За наявними показниками більшість шкіл протягом першої чверті застосовували різні форми (змішану, дистанційну…) організації навчання. Наше освітянське життя у такому форматі триватиме, допоки не буде вирішеним питання, як подолати COVID-19. Отже, питання навантаження на дитину (урочне, обсяг домашніх завдань) необхідно більш жорстко контролювати», – написала Олена Фіданян.

За її словами, таку діяльність мають вести вчителі: «Як це можна зробити? Є такі поняття – «самоконтроль» та «колективна відповідальність». Наша пропозиція, що була озвучена директорам шкіл напередодні початку ІІ чверті, має такий вигляд: ми пропонуємо впровадити вчительський е-щоденник самоконтролю та колективної відповідальності за психологічне та фізичне здоров’я дітей. Для початку нам достатньо наявної нормативки».

Також очільниця департаменту освіти і науки Києва пропонує вчителям-предметникам виміряти, на скільки часу вони навантажили учнів домашнім завданням. Звести згодом дані усіх вчителів має класний керівник.

«Усі, хто багато років щоденно вчить дитину, оцінить не рівень її знань з предмету, а її психологічний комфорт. Чи має вона хоча б годинку на відпочинок?! А зрештою, дамо (спочатку для себе) відповідь на запитання: що таке «домашка»? Це тренування мозку, чи це вирок для дитини?», – зазначає Олена Фіданян.

Е-щоденник фізичного та психологічного здоров’я школярів

Джерело: сторінка очільниці освітнього департаменту столиці Олена Фіданян

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5628

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
77825

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
4018

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82078

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді