Як побороти страх заразитися коронавірусом
Свою пропозицію очільниця опублікувала в себе на сторінці Фейсбук.
«За наявними показниками більшість шкіл протягом першої чверті застосовували різні форми (змішану, дистанційну…) організації навчання. Наше освітянське життя у такому форматі триватиме, допоки не буде вирішеним питання, як подолати COVID-19. Отже, питання навантаження на дитину (урочне, обсяг домашніх завдань) необхідно більш жорстко контролювати», – написала Олена Фіданян.
За її словами, таку діяльність мають вести вчителі: «Як це можна зробити? Є такі поняття – «самоконтроль» та «колективна відповідальність». Наша пропозиція, що була озвучена директорам шкіл напередодні початку ІІ чверті, має такий вигляд: ми пропонуємо впровадити вчительський е-щоденник самоконтролю та колективної відповідальності за психологічне та фізичне здоров’я дітей. Для початку нам достатньо наявної нормативки».
Працювати й навчати дітей дистанційно — уміння сьогодення, а не майбутнього.
Також очільниця департаменту освіти і науки Києва пропонує вчителям-предметникам виміряти, на скільки часу вони навантажили учнів домашнім завданням. Звести згодом дані усіх вчителів має класний керівник.
«Усі, хто багато років щоденно вчить дитину, оцінить не рівень її знань з предмету, а її психологічний комфорт. Чи має вона хоча б годинку на відпочинок?! А зрештою, дамо (спочатку для себе) відповідь на запитання: що таке «домашка»? Це тренування мозку, чи це вирок для дитини?», – зазначає Олена Фіданян.
Джерело: сторінка очільниці освітнього департаменту столиці Олена Фіданян