Усі учасники освітнього процесу можуть взяти участь в опитуванні щодо організації та якості дистанційного навчання
Організовуємо дистанційне навчання за новим положенням
Учителі, викладачі, батьки та учні можуть висловити власну думку щодо рівня задоволеності організацією та якістю дистанційного навчання у закладах освіти.
Опитування має на меті виявлення проблем організації дистанційного навчання й пошуку шляхів їх вирішення. Ініціатором стала Державна служба якості освіти.
Директор київської школи поділилася досвідом, як налагодила співпрацю з батьками і як зробила так, щоб вони приходили в школу не примусово, а за власним бажанням.
Зокрема, учасникам запропоновано оцінити рівень організації дистанційного навчання навесні та восени цього року, визначити рівень підготовки здобувачів освіти у порівнянні з минулим періодом. Крім того, є питання щодо дотримання епідеміологічних норм у закладах освіти.
Проведення опитування є анонімним. Результати оприлюднять після 20 листопада.
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини