МОН просить не перевантажувати дітей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН занепокоєні великим обсягом домашніх завдань під час дистанційного навчання

У червоній зоні: як оплатити дистанційну роботу

Міністерство освіти звернулося до вчителів з проханням уникати в умовах дистанційного навчання великого й нескоординованого обсягу домашніх завдань та не робити освітній процес надмірно тривалим.

Таку інформацію подано у листі міністерства освіти і науки, адресованому керівникам закладів освіти.

За словами тимчасово виконуючого обов’язки міністра освіти Сергія Шкарлета, останнім часом батьки все частіше задають питання стосовно перенавантаження дітей під час дистанційного навчання. А саме: надмірної тривалості освітнього процесу в онлайн-режимі та великого й нескоординованого між учителями-предметниками обсягу домашніх завдань.

«На жаль, сьогодні діти часто позбавлені активного живого спілкування у стінах школи. Саме тому організація освітнього процесу із використанням «outdoor» активностей дуже вітається батьками», — прокоментував в. о. міністра освіти.

У своєму зверненні до директорів шкіл Сергій Шкарлет наголосив на необхідності чути учнів та їхніх батьків.

«Шановні керівники шкіл! Від вашого вміння чути учнів та їхніх батьків, від здатності забезпечити виконання карантинних рекомендацій та організувати процес навчання сьогодні залежить, з якими знаннями, компетентностями та емоціями школярі завершать цей складний навчальний рік», — зауважив Сергій Шкарлет.

Також він висловив переконання в тому, що професіоналізм педагогічних працівників дозволить з гідністю пройти випробування пандемії та пом'якшити батьківську тривогу за здоров'я й психологічний комфорт дітей.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
273

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54188

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
750

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111034

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді