МОН просить не перевантажувати дітей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН занепокоєні великим обсягом домашніх завдань під час дистанційного навчання

У червоній зоні: як оплатити дистанційну роботу

Міністерство освіти звернулося до вчителів з проханням уникати в умовах дистанційного навчання великого й нескоординованого обсягу домашніх завдань та не робити освітній процес надмірно тривалим.

Таку інформацію подано у листі міністерства освіти і науки, адресованому керівникам закладів освіти.

За словами тимчасово виконуючого обов’язки міністра освіти Сергія Шкарлета, останнім часом батьки все частіше задають питання стосовно перенавантаження дітей під час дистанційного навчання. А саме: надмірної тривалості освітнього процесу в онлайн-режимі та великого й нескоординованого між учителями-предметниками обсягу домашніх завдань.

«На жаль, сьогодні діти часто позбавлені активного живого спілкування у стінах школи. Саме тому організація освітнього процесу із використанням «outdoor» активностей дуже вітається батьками», — прокоментував в. о. міністра освіти.

У своєму зверненні до директорів шкіл Сергій Шкарлет наголосив на необхідності чути учнів та їхніх батьків.

«Шановні керівники шкіл! Від вашого вміння чути учнів та їхніх батьків, від здатності забезпечити виконання карантинних рекомендацій та організувати процес навчання сьогодні залежить, з якими знаннями, компетентностями та емоціями школярі завершать цей складний навчальний рік», — зауважив Сергій Шкарлет.

Також він висловив переконання в тому, що професіоналізм педагогічних працівників дозволить з гідністю пройти випробування пандемії та пом'якшити батьківську тривогу за здоров'я й психологічний комфорт дітей.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5653

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
77849

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
4269

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82118

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді