МОН має на меті популяризувати середовищну модель громадянської освіти
Як правильно поділити клас на групи
Міністерство освіти має на меті популяризувати середовищну модель громадянської освіти, за якої школярі вчитимуться захищати права однокласників, дискутувати, будувати діалог та знаходити порозуміння.
Про це під час онлайн-спілкування з учасниками Всеукраїнських зборів лідерів учнівського самоврядування «Лідер-челендж» сказав в.о. міністра освіти Сергій Шкарлет.
Працювати й навчати дітей дистанційно — уміння сьогодення, а не майбутнього. Та є педагоги, які кажуть: «Проводити уроки віддалено? Не бачити очей учнів? Як же я їм поясню, допоможу?»
За його словами, громадська активність школярів , яку вони проявляють у формі учнівського самоврядування, є певною інвестицією особистого часу як у своє майбутнє, так і в розвиток громадянського суспільства України.
«Наразі Міністерство на шляху розвитку громадянської освіти ставить собі за мету розвивати її не лише як шкільний предмет, а й популяризувати середовищну модель громадянської освіти – коли в безпечних та комфортних умовах школярі вчаться працювати, захищати права однокласників, дискутувати, будувати діалог та знаходити порозуміння», – наголосив Шкарлет.
Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook
Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
Чи відіграє педагогічне кредо свою роль у вашій професійній діяльності? Чи ви його склали й забули? Воно справжнє, саме для вас і про вас, чи абстрактне, для веб-сайту школи чи плакату на стіні?
Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
Предметні тижні у школі — одна з найцікавіших форм організації навчально-виховного процесу, можливість і для вчителя, і для учня проявити свої багатогранні здібності. Адміністрація школи має лиш усе по порядку організувати