Академічна свобода для вчителів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Т.в.о. Міністра освіти і науки України Сергій Шкарлет повідомив, що стандарт базової освіти є органічним продовженням реформи НУШ

Академічна свобода для вчителів

Завдяки новому Державному стандарту базової освіти батьки зможуть відслідковувати траєкторію навчання своєї дитини, а педагоги – супроводжувати освітній процес, маючи академічну свободу і забезпеченість достатнім ресурсом.

Культура якості освіти: покроковий алгоритм

За словами Сергія Шкарлета, стандарт базової середньої освіти є органічним продовженням реформи Нової української школи, що впродовж двох років успішно реалізовується у закладах освіти.

«Школи НУШ будуть відповідати сучасним світовим стандартам та будуть забезпечені підручниками, посібниками і всім необхідним», – зауважив Шкарлет.

Він зазначив, що Державний стандарт базової середньої освіти визначає мету та принципи організації освітнього процесу в закладах освіти, ключові компетентності учнів, загальну характеристику змісту навчання, обсяг навчального навантаження, орієнтири для оцінювання та підходи до державної підсумкової атестації.

«Реалізація стандарту базової середньої освіти не є останнім кроком в реформуванні Нової української школи. За стандартом базової освіти буде розроблятись і впроваджуватись Державний стандарт старшої профільної школи», – підкреслив Сергій Шкарлет.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
157

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110511

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11622

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17729

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді