В Україні будуть затверджувати авторські освітні програми

У МОН розробили порядок експертизи програм, створених не на основі типових освітніх програм

МОН винесло на громадське обговорення проєкт наказу «Про затвердження Порядку проведення експертизи та затвердження освітніх програм повної загальної середньої освіти, розроблених не на основі типових освітніх програм».

Британський досвід відкриття шкіл восени

Як випливає з проєкту наказу, розробники або власники освітніх програм можуть подавати їх на експертизу до Державної служби якості освіти.

У Державній службі якості освіти створюватимуть комісії з розгляду та затвердження таких освітніх програм.

Експертизу програм проводитимуть педагогічні, науково-педагогічні працівники та представники профільних громадських об’єднань. За підсумками експертизи комісія ухвалюватиме рішення про рекомендацію щодо затвердження, потребу в доопрацюванні або рекомендацію щодо відмови в затвердженні освітньої програми.

За результатами роботи комісії Державна служба якості освіти видаватиме наказ про затвердження програми, про її доопрацювання та повторну експертизу або про відмову в затвердженні програми.

Зауваження та пропозиції – до 16 жовтня 2020 року на електронні адреси: [email protected] та [email protected].

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

Педрада. Телеграм. Новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як організувати цивільний захист у школі

Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
101108

Літні канікули 2025: коли і як відпочиватимуть школярі

Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
752

Академічна недоброчесність у школі: приклади та відповідальність

У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
28007

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
78641

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді