У МОН розробили порядок експертизи програм, створених не на основі типових освітніх програм
МОН винесло на громадське обговорення проєкт наказу «Про затвердження Порядку проведення експертизи та затвердження освітніх програм повної загальної середньої освіти, розроблених не на основі типових освітніх програм».
Британський досвід відкриття шкіл восени
Як випливає з проєкту наказу, розробники або власники освітніх програм можуть подавати їх на експертизу до Державної служби якості освіти.
У Державній службі якості освіти створюватимуть комісії з розгляду та затвердження таких освітніх програм.
Кілька прикмет: створює безпечний і комфортний освітній простір у закладі, реалізує власні уявлення про виховання, навчання і розвиток, забезпечує умови для самореалізації дітей та педагогів.
Експертизу програм проводитимуть педагогічні, науково-педагогічні працівники та представники профільних громадських об’єднань. За підсумками експертизи комісія ухвалюватиме рішення про рекомендацію щодо затвердження, потребу в доопрацюванні або рекомендацію щодо відмови в затвердженні освітньої програми.
За результатами роботи комісії Державна служба якості освіти видаватиме наказ про затвердження програми, про її доопрацювання та повторну експертизу або про відмову в затвердженні програми.
Зауваження та пропозиції – до 16 жовтня 2020 року на електронні адреси: [email protected] та [email protected].
Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
Коли діти повертаються за парти під час війни, головна умова – безпека всіх учасників навчального процесу. Незалежно від того, яку форму навчання для дитини оберуть батьки, саме вони відповідають за проходження обов'язкових щорічних профілактичних медоглядів.