В Україні будуть затверджувати авторські освітні програми

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН розробили порядок експертизи програм, створених не на основі типових освітніх програм

МОН винесло на громадське обговорення проєкт наказу «Про затвердження Порядку проведення експертизи та затвердження освітніх програм повної загальної середньої освіти, розроблених не на основі типових освітніх програм».

Британський досвід відкриття шкіл восени

Як випливає з проєкту наказу, розробники або власники освітніх програм можуть подавати їх на експертизу до Державної служби якості освіти.

У Державній службі якості освіти створюватимуть комісії з розгляду та затвердження таких освітніх програм.

Експертизу програм проводитимуть педагогічні, науково-педагогічні працівники та представники профільних громадських об’єднань. За підсумками експертизи комісія ухвалюватиме рішення про рекомендацію щодо затвердження, потребу в доопрацюванні або рекомендацію щодо відмови в затвердженні освітньої програми.

За результатами роботи комісії Державна служба якості освіти видаватиме наказ про затвердження програми, про її доопрацювання та повторну експертизу або про відмову в затвердженні програми.

Зауваження та пропозиції – до 16 жовтня 2020 року на електронні адреси: [email protected] та [email protected].

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
202

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54122

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
685

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110901

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді