У МОН повідомляють, що формат, обсяг, структура, зміст та оформлення календарно-тематичних планів та поурочних планів-конспектів є індивідуальною справою вчителя.
Організаційна культура: як сформувати
«Встановлення універсальних стандартів таких документів у межах закладу загальної середньої освіти міста, району чи області є неприпустимим», - зауважують у МОН.
Також повідомляють, що: «Вчитель має право на вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників».
Один із ключових компонентів концепції НУШ — педагогіка партнерства. Вона ґрунтується на взаємодії, спілкуванні та співпраці між школою, учнями і батьками. Як цього досягти?
Послідовність теж може змінюватися, відповідно до того, як учні засвоїли навчальний матеріал.