МОН розроблено професійний стандарт за професією «Керівник закладу загальної середньої освіти»
Як управляти репутацією закладу: ЧЕК-ЛІСТ
Розпочалося громадське обговорення.
У стандарті визначено, що керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра та стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років.
Переконайтеся, що правильно організувати роботу з охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Також директор школи повинен мати стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків. На посаду призначається за конкурсом.
Зауваження та пропозиції – до 12 вересня 2020 за адресою e-mail: [email protected], [email protected].
Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини