МОН розроблено професійний стандарт за професією «Керівник закладу загальної середньої освіти»
Як управляти репутацією закладу: ЧЕК-ЛІСТ
Розпочалося громадське обговорення.
У стандарті визначено, що керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра та стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років.
Переконайтеся, що правильно організувати роботу з охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Також директор школи повинен мати стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків. На посаду призначається за конкурсом.
Зауваження та пропозиції – до 12 вересня 2020 за адресою e-mail: [email protected], [email protected].
Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook
З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти