Безпека школи впливає на якість освітнього процесу

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

30 червня 2020 року Державна служба якості освіти України та Представництво Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні провели вебінар «Безпечна та дружня до дитини школа в контексті інституційного аудиту»

Як створити безпечне та ефективне освітнє середовище

«Державна служба якості освіти та ЮНІСЕФ в Україні мають спільну мету — школу, де всі учасники освітнього процесу почуваються безпечно і комфортно, у єдності підтримують одне одного, мають точку опори, можливість проявити себе, впевнені у майбутньому. Виконати це завдання допоможе “Абетка для директора”, яка нещодавно доповнена новим інструментом, апробованим Представництвом Дитячого Фонду ООН в Україні. Очевидно, якщо дитина почувається безпечно в школі закладі освіти, впевнена, що їй завжди допоможуть, вона якнайкраще реалізує свій потенціал», — зауважила Алла Бондар, заступник голови Державної служби якості освіти України.

Безпека школи впливає на якість освітнього процесу

Крім того, Ольга Долініна, керівник освітніх програм ЮНІСЕФ в Україні, презентувала концептуальну рамку безпечної та дружньої до дитини школи, що заснована на чотирьох компонентах:

Джерело: ДСЯО

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
268

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54183

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
747

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111021

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді