75 фахівців будуть навчати міжнародним методикам працівників інклюзивно-ресурсних центрів
Фахівці пройшли тренінг з використання методик і тепер стануть тренерами для працівників ІРЦ у своїх регіонах. Організатором навчання є Міністерство освіти і науки спільно з ЮНІСЕФ.
ІРЦ: документальний супровід
Під час тренінгу учасники вивчали принципи та правила використання Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків.
Учасники ознайомилися з трьома рівнями підтримки. За міжнародними стандартами вона надається 80% дітей з особливими освітніми потребами. Також на тренінгу йшлося про профіль інклюзивного вчителя.
Фахівці з Естонії та США розповіли про впровадження інклюзії у своїх країнах.
Зараз часто можна побачити людей з інвалідністю. Як говорити про це з дітьми та як поводити себе з людьми з інвалідністю, ділиться дитяча й сімейна психологиня Світлана Ройз.
Що таке корекційно-розвиткова робота та як її застосовувати в освітньому процесі - у статті
У МОН надали роз'яснення щодо асистента дитини з особливими освітніми потребами у закладі дошкільної освіти
Яким нормативним актом затверджено перелік обладнання для інклюзивного навчання в закладах загальної середньої світи та що у ньому
Забезпечити інклюзивний освітній простір — одне з завдань розбудови якісної школи, визначених у рекомендаціях «Абетка для директора». Державна служба якості освіти пропонує керівникам закладів освіти поради, які ресурси задіяти для організації якісного інклюзивного навчання.