75 фахівців будуть навчати міжнародним методикам працівників інклюзивно-ресурсних центрів
Фахівці пройшли тренінг з використання методик і тепер стануть тренерами для працівників ІРЦ у своїх регіонах. Організатором навчання є Міністерство освіти і науки спільно з ЮНІСЕФ.
ІРЦ: документальний супровід
Під час тренінгу учасники вивчали принципи та правила використання Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків.
Учасники ознайомилися з трьома рівнями підтримки. За міжнародними стандартами вона надається 80% дітей з особливими освітніми потребами. Також на тренінгу йшлося про профіль інклюзивного вчителя.
Фахівці з Естонії та США розповіли про впровадження інклюзії у своїх країнах.
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
Інклюзивно-ресурсний центр: принципи діяльності, завдання, штатний розпис, документація. Що визначає Положення про інклюзивно-ресурсний центр: завдання, принципи діяльності