МОН пропонує до громадського обговорення проект постанови КМУ «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»
Нова редакція направлена на вдосконалення механізмів організації інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами, що здобувають загальну середню освіту, надає додаткові можливості для дотримання прав осіб з особливими освітніми потребами на освіту.
Пропозиції та зауваження надсилайте до 31.05.2019 на електронну скриньку: [email protected]
Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та операційний план з її реалізації на 2024–2026 роки затвердив КМУ 7 червня 2024 року. Основне про Стратегію читайте у статті.